برچسب تعمیرات اینتکس intex 59631

intex 59631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
60,000 تومان

برچسب تعمیرات اینتکس intex 59631 از سری لوازم های جانبی شرکت اینتکس می باشد که به صورت مجزا و جداگانه جهت تعمیر و ترمیم محصولات بادی و سوراخ های ریز و جزئی ایجاد شده روی محصولات می توانید از آن استفاده کنید. اگر با دقت به بسته بندی این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این محصول یک پک بسیار کوچک می باشد که داخل آن شما می توانید شش عدد برچسب تعمیرات را مشاهده کنید که ساختاری مربعی شکل داشته و به سادگی نیز می توانید از هر یک از این محصولات بهره مند شوید. در کنار این موارد شما می توانید این مزیت را هم مشاهده کنید که داخل بسته بندی این محصول یک عدد دفترچه راهنما هم قرار داده شده است که می توانید شیوه صحیح استفاده از این برچسب را هم درون این دفترچه راهنما مشاهده کنید.

برچسب تعمیرات اینتکس intex 59631 | اینتکس ایران

نکته دیگر در خصوص برچسب تعمیرات اینتکس intex 59631 بحث این است که این برچسب عمدتا برای آسیب ها و سوراخ های ریز ایجاد شده روی محصولات کاربرد دارد و در واقع شما نمی توانید توقع داشته باشید که با استفاده از این برچسب سوراخ ها و پنچری های بزرگ را هم ترمیم کنید پس حتما به این مسئله نیز دقت داشته باشید. فروشگاه اینتکس ایران این محصول کاربردی را هم اکنون با قیمت ارزان ارائه کرده است که می توانید خرید این لوازم یدکی را به سادگی انجام دهید.

خرید برچسب تعمیرات اینتکس | اینتکس ایران

 نوع لوازم یدکی
 کاربرد پلاستیک ، درزگیر
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 وزن 16 گرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 مناسب تمام محصولات بادیبله
 قابل ترمیم آسیب های جزئیبله
 سایر ویژگی هاشش عدد برچسب تعمیرات
ایده آل برای تمام محصولات بادی
قابل استفاده برای محصولات بست وی و اینتکس
 اقلام همراه -

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...