بالش بادی گردنی کودک طرح قورباغه intex 68678

intex 68678

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
160,000 تومان
کمی صبر کنید...

بالش بادی گردنی کودک طرح قورباغه intex 68678 از آن دسته لوازم سفری می باشد که می توانید توسط آن راحتی و آسایشی بی نظیر را برای فرزند دلبندتان فراهم کنید. این بالش گردنی مناسب استفاده کودکان بوده و می توان از آن در داخل خودرو به راحتی استفاده کرد. با قرار گیری این بالش گردنی در دور گردن فرزندتان او به راحتی می تواند در حالت نشسته نیز به خواب برود بدون اینکه گردن او درد گرفته و یا سر او تکان بخورد. این بالش گردنی سر و گردن فرزند شما را به خوبی در حالتی ایده آل نگه می دارد و دلبند شما خواهد توانست به راحتی ساعت های زیادی را در ماشین و یا بر روی صندلی به استراحت و خواب بپردازد بدون اینکه اذیت شود و یا دچار درد در ناحیه گردن شود. این محصول تخصصی کودک دارای ویژگی های خاصی نیز می باشد که از سری آن ها می توان به داشتن رویه ضد حساسیت و ضد تعریق اشاره کرد.

خرید بالش بادی گردنی کودک طرح قورباغه

پوست های حساس کودکان بسیار سریع به لوازم و اشیای بی کیفیت واکنش نشان داده و دچار حساسیت می شوند. از این رو این بالش بادی که جزو لوازم بادی تخصصی کودک محسوب می شود به صورت ضد حساسیت تهیه شده است تا برای پوست کودکان ایجاد مشکل نکند. هم چنین لایه ضد تعریق این بالش بادی موجب می شود تا کودکان خوابی راحت را تجربه کنند. این محصول در قسمت دور گردن نیز دچار لبه های تیز نبوده و احساس خوش آیندی را در کودک به وجود می آورد. این بالش بادی به شکل قورباغه طراحی شده است. رنگ سبز زیبای آن به همراه طراحی ظریف و فانتزی بی شک هر کودکی را تحت تأثیر قرار می دهد. این محصول محبوب کودکان بوده و در زمانی کوتاه باد شده و آماده استفاده است. برای خرید بالش بادی گردنی کودک طرح قورباغه intex 68678 با قیمتی ارزان به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید.

فروش بالش بادی گردنی کودک اینتکس

نوعخانگی ، سفری
 وزن 100 گرم
 طول 30 سانتی متر
 عرض 28 سانتی متر
 ارتفاع 8 سانتی متر
 جنس رویه جیر
 جنس بخش کناری جیر
 جنس کف جیر
 پمپ
 نوع پمپ
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای طرح قورباغه
 مناسب سنین کودک
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...