بازوبند شنا بادی کودک Intex 59640

Intex 59640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29%
110,000
79,000 تومان
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا بادی کودک Intex 59640 کم جا و کاربردی است و به راحتی می توان آن را در کنار وسایل ضروری جهت رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشت. در نتیجه برترین نمونه از محصولات بادی است که می تواند لذت داشتن تفریحات آبی برای کودکان را مهیا سازد. داشتن این محصول برای رده سنی کودکان لازم و ضروری است و امکان داشتن تفریحات ایمن در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد را ایجاد می سازد. از این رو می توان آن را جزو پر فروش ترین و ضروری ترین محصول بادی دانست که وجود آن مزیت دارد و می توان پر استفاده در تمامی تفریحات آبی استفاده شود. این محصول را می توان با خود به همراه داشت و از آن لذت برد. چرا که وزن کمی دارد و در حالت راه اندازی نشده نیز ابعاد کم و تاشو دارد و به راحتی در ساک افراد قرار گرفته و جا به جا می شود. به همین خاطر است که استفاده از آن مشکلی را برای به همراه داشت وسایل ضروری ایجاد نخواهد کرد و در نتیجه می تواند اوقات خوشی را برای کودکان رقم بزند.

خرید بازوبند شنا بادی کودک اینتکس

محصول مورد نظر بدنه ای ضد حساسیت دارد و در نهایت کیفیت ساخته شده است تا بتوان در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد و از وجود آن لذت برد. داشتن این محصول بادی برای فصول گرم سال مناسب می باشد. چرا که افراد در این فصل به سراغ داشتن تفریحات آبی می روند و به طبق باید برای فرزندان خود نیز موقعیت استانداردی را ایجاد سازد. به همین خاطر است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می شود و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد. اگر به دنبال محلی برای خرید بازوبند شنا بادی کودک Intex 59640 می باشید که محصول را با کیفیت اصل و قیمت مناسب ارائه دهد به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

فروش بازوبند شنا بادی ساده نارنجی

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای رنگ نارنجی
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...