بازوبند شنا بادی کودک طرحدار Intex 59650

Intex 59650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
75,000 تومان

بازوبند شنا بادی کودک طرحدار Intex 59650 جزو محصولات ضروری برای آن دسته از کودکانی می باشد که مهارت شنا را نمی دانند و در محیط های آبی دارای تعادل لازم نمی باشند. در نتیجه برای ایجاد ایمنی بیش تر و امکان حضور آن ها در محیط های آبی بازوبند شنا بادی تهیه می شود و نیاز آن ها به قرار گیری در چنین شرایطی و امکان داشتن تفریحات آبی بر طرف می گردد. به همین دلیل ساختار و طراحی استاندارد دارد و می تواند با قیمت مناسب سفارش داده شود. هر یک از کسانی که قصد ایجاد چنین تفریحاتی برای کودکان را دارند باید نسبت به خرید بازوبند شنا بادی نیز اقدام کنند. این محصول حاوی دو بازوبند می باشد که ساختار بادی و توخالی دارد و با وزن کم حالت بی وزنی به خود می گیرد. در نتیجه بر روی هر یک از بازو های کودکان قرار گرفته و سبب قرار گیری آن ها بر روی سطح آب می شود.

خرید بازوبند شنا بادی کودک طرحدار اینتکس

زمانی که این موقعیت ایجاد می شود کودکان در محیط های آبی تعادل خواهند داشت و به داخل آب فرو نخواهند رفت. از این رو برای جلوگیری از فرو رفتن به داخل آب و ایجاد تعادل لازم برای حضور در محیط های آبی لازم و ضروری است و خریداری می شود. از نظر ظاهر نیز از طراحی فانتزی و کارتنی تشکیل شده است که بتوان در نظر کودکان جذاب به حساب آمد و رغبت آن ها به استفاده از محصول را افزایش می دهد. طرح های رویه محصول بدون تغییر می باشند و در گذر زمان و استفاده طولانی دچار رنگ پریدگی نخواهد شد. از این رو تمامی خصوصیات مناسب به جهت استفاده کودکان را دارد و بدون ایجاد آسیب و حساسیت برای استفاده در طی مدت زمان طولانی مد نظر قرار می گیرد. چنانچه تمایل به داشتن بازوبند شنا بادی کودک طرحدار Intex 59650 دارید از طریق فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران اقدام به خرید نمایید.

فروش بازوبند شنا بادی کودک جدید اینتکس

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح ماهی و خرچنگ
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...