بازوبند شنا بادی اینتکس طرح دایناسور Intex 56664

Intex 56664

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا بادی اینتکس طرح دایناسور Intex 56664 محصولی لازم و ضروری برای کودکانی به شمار می رود که به تازگی قصد دارند به استخر رفته و شنا کردن را فرا بگیرند. در همین راستا شما می توانید مشاهده کنید که این محصول عرضه شده از شرکت اینتکس به گونه ای طراحی و تولید شده است که مشتریان می توانند با خیالی راحت اقدام به خرید این محصول کرده و بدون نگرانی از بابت عدم بلد بودن شنا و یا خطر غرق شدن ، کودک خود را درون استخر رها کنند. اگر بخواهیم در خصوص ظاهر اصلی این بازوبند با شما صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره کنیم که این محصول در داخل بسته بندی خود دارای دو عدد بازوبند مجزا می باشد به این صورت که بر روی هر یک از این بازوبند ها شما می توانید یک عدد دریچه باد مجزا را مشاهده کرده و در سریع ترین زمان ممکن به وسیله یک پمپ باد و یا حتی با دهان اقدام به باد کردن این محصول کنید.

خرید بازوبند شنا بادی اینتکس طرح دایناسور | اینتکس ایران

هم چنین پس از انجام باد کردن بازوبند شنا بادی اینتکس طرح دایناسور Intex 56664 حال شما می توانید به راحتی این محصول را بر روی هر دو بازوی کودک خود قرار داده و دیگر با خیالی راحت کودک را همراه با خود به استخر ببرید. این محصول دارای دریچه اطمینان هم می باشد که افراد با آسودگی خاطر بیشتر بتوانند خرید این کالا را به ثبت برسانند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این بازوبند شنا وزن بسیار کمی داشته و حمل و نقل این محصول هم طبیعتا کاری ساده و آسان خواهد بود. با توجه به این موارد امکان خرید این بازوبند شنا کودک با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

قیمت بازوبند شنا بادی Intex 56664 | اینتکس ایران

نوع نجات غریق ، تفریحی
 جنس بدنه وینیل
 طول 23 سانتی متر
 عرض 20 سانتی متر
 وزن 15 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دریچه اطمینان
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...