بازوبند بادی کودک طرح اعداد intex 56643

intex 56643

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان

بازوبند بادی کودک طرح اعداد intex 56643 بالاترین میزان کیفیت را دارا می باشد و می تواند در مدت زمان طولانی مورد استفاده تمامی کودکان قرار گیرد و ایمنی در محیط های آبی را برای آن ها ایجاد سازد. این محصول بادی و بی نظیر می تواند برترین نمونه از محصولات ضروری برای کودکان در محیط های آبی باشد به طوری که برای آن ها ایجاد تعادل کند و به راحتی مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب شود. در نتیجه توسط والدین خریداری می شود و در مسافرت و گردش مورد استفاده کودکان قرار می گیرد. بازوبند بادی دو عدد است که برای هر یک از بازوی کودکان استفاده می شود. این بازو بند بادی بر روی این قسمت از بدن کودکان قرار می گیرد و ثابت می شود. به دلیل داشتن وزن کم و حالت بی وزنی و معلق محصول سبب قرار گیری کودکان بر روی سطح آب می شود و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب می گردد.

خرید بازوبند بادی کودک طرح اعداد ارزان قیمت

به همین خاطر است که به آب فرو نمی روند و می توانند ایمنی خود را در محیط های آبی داشته باشند. افرادی که به دریا مسافرت می کنند می توانند بازوبند بادی را برای ایجاد ایمنی و آرامش برای کودکان به همراه داشته باشند و در نتیجه از وجود آن بهره مند شوند. محصول مورد نظر بدنه ای با جنس وینیل دارد که ضد حساسیت بوده است و با قابلیت غیر قابل نفوذ بودن می تواند مدت زمان طولانی برای افراد استفاده شود. رنگ بدنه نیز به این صورت است که دچار هیچ رنگ پریدگی و رنگ پس دادن نمی شود و می تواند ظاهر زیبای خود را داشته باشد. این محصول بی نظیر و بادی نرم می باشد و ایجاد ایمنی و راحتی می کند. در صورت نیاز به خرید بازوبند بادی کودک طرح اعداد intex 56643 به فروشگاه و نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید و آن را به راحتی سفارش دهید.

فروش بازوبند بادی کودک زرد رنگ

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 طول 20 سانتی متر
عرض 15 سانتی متر
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها  مناسب کودکان
 رنگ زرد
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...