بازوبند بادی کودک سه تا شش سال intex 58642

intex 58642

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی کودک سه تا شش سال intex 58642 یکی از لوازم تخصصی کودک در زمینه تفریحات آبی است که توسط شرکت معتبر و بزرگ اینتکس تهیه و تولید شده است. برای داشتن خاطری آسوده از ایمنی کودک در زمان تفریحات آبی، داشتن یک جفت بازوبند لازم است. در زمان شنا و دیگر تفریحات آبی، مانند قایق سواری و جت اسکی، لازم است تا از ایمنی کودک خود اطمینان حاصل کنید. بازوبند های کودک دارای محبوبیت بالایی هستند زیرا جزو ایمن ترین لوازم استخر و شنا محسوب می شوند. این بازوبند مناسب برای کودکان سه تا شش ساله تولید شده است و دارای ظاهری ساده و بسیار کاربردی می باشد. این محصول به سادگی در زمان کوتاهی باد شده و به خوبی دور بازوی کودک قرار می گیرد. به این ترتیب در صورت افتادن کودک در داخل آب و ناتوانی در شنا کردن، این بازوبند کودک را به خوبی بر روی آب نگه می دارد. جنس این بازوبند ها از وینیل است.

بازوبند بادی شنا کودک سه تا شش سال

این محصول دارای مقاومت بالایی است و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم بوده و در برابر دماهای مختلف آب نیز استحکام بالایی دارد. برای جلوگیری از افت کیفیت این بازوبندها از نزدیک کردن اشیای تیز به این محصول خودداری نمایید. این محصول را می توانید به راحتی در انواع آب های آرام و استخر ها به بازوی کودک ببندید تا به راحتی به بازی بپردازند. هم چنین این بازوبند ابزار مناسبی برای کودکان مبتدی است که می خواهند شنا یاد بگیرند. وزن این بازوبند بسیار ناچیز است و در حالت تخلیه نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند که می توان به راحتی آن را به همراه خود حمل کرد. برای تهیه بازوبند بادی کودک سه تا شش سال intex 58642 با قیمتی ارزان به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید و یا با شماره های این سایت تماس بگیرید.

فروش بازوبند بادی کودک اینتکس

نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرحی ساده و زیبا
 رنگ : نارنجی
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...