بازوبند بادی برای کودک Intex 58652

Intex 58652

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان
کمی صبر کنید...

بازوبند بادی برای کودک Intex 58652 ساخت شرکت اینتکس است که با طراحی فانتزی برای کودکان رده سنی 3 تا 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بر روی بازوی کودکان قرار می گیرد و قادر به قرار دادن کودکان بر روی سطح آب می شود. از این رو از فرو رفتن کودکان به داخل آب جلوگیری می کند و ایجاد ایمنی برای آن ها می نماید. بازوبند بادی بدنه ای بادی دارد و بی وزن است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده کودکان را در محیط ناامن دریا نیز قرار داد و برای آن ها بهترین شرایط را مهیا کرد.

خرید بازوبند بادی برای کودک تولید اینتکس

این محصول دارای طراحی فانتزی و زیبا است که در نظر کودکان منحصر به فرد و خاص می باشد. این طراحی زیبا و فانتری موجب جلب رضایت کودکان می شود و با روحیات آن ها سازگار می باشد. به همین خاطر است که اغلب به سمت خرید این محصول جذب می شوند و می توانند آن را برای استفاده در طی سال های زیاد مد نظر قرار داد. محصول برای تمامی سلیقه ها ساخته شده است و از بدنه ای بدون حساسیت و عاری از عوامل سمی تشکیل شده است. بنابراین برای پوست حساس کودکان نیز مشکلی ایجاد نمی کند. برای خرید این محصول و سفارش آسان این کالا به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه وینیل
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 100 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طرح ماهی و رنگ شاد
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...