استخر پیش ساخته 99*366 اینتکس intex 26716

intex 26716

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 99*366 اینتکس intex 26716 هم یکی دیگر از سری استخرهای پیش ساخته با ابعاد بزرگ می باشد که قطعا با توجه به ارتفاع و ساختاری که دارد برای تفریح بزرگسالان نیز یک گزینه ایده آل به شمار خواهد رفت. ساختار این محصول به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید ساختاری یکدست گرد را مشاهده نمایید که قطعا برای راه اندازی این استخر شما یک فضای 4 متری را نیاز دارید که بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته از نظر نوع طراحی به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن این استخر ، به بهترین شکل ممکن از در اختیار داشتن بدنه ضخیم این استخر لذت ببرید. از نظر رنگ بندی نیز ساختار این استخر به صورت یکدست طوسی رنگ شکل گرفته و کاملا ساده می باشد و تنها بر روی این بدنه شما نام تجاری برند اینتکس را می توانید مشاهده کنید که خیالتان از این بابت راحت خواهد بود.

استخر پیش ساخته 99*366 اینتکس intex 26716 | اینتکس ایران

هم چنین باید عنوان کنیم که استخر پیش ساخته 99*366 اینتکس intex 26716 از نظر امکانات نیز دارای نردبان بوده که سبب می شود تا شما به راحتی درداخل این استخر عبور و مرور را انجام دهید. وجود پمپ تصفیه آب بر روی این استخر هم یکی دیگر از مزایای این استخر به شمار می رود که باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن فرآیند تصفیه کردن آب را هم انجام دهید. برای راه اندازی این محصول هم حدودا 30 دقیقه زمان نیاز دارید تا بتوانید خودتان در فضای مد نظر به بهترین شکل ممکن کار راه اندازی و نصب این استخر پیش ساخته را انجام دهید. در صورت بروز هرگونه آسیب و مشکل نیز می توانید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید تا پروسه تعمیر محصول را در صورت آسیب دیدن با کمترین قیمت ممکن انجام دهیم. با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها امکان خرید این استخر پیش ساخته اینتکس با قیمت عالی از فروشگاه ایران اینتکس برای ما عزیزان فراهم می باشد.

خرید استخر پیش ساخته 99*366 اینتکس مدل intex 26716 | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرفيت آب9150 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع99 سانتی متر
جنس پايه هاآلومينيومی
جنس بدنهبرزنتی و PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگی هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
برای باغ و ویلا و حیاط
مناسب نفریحات آبی و پرورش ماهی
اقلام همراهدفترچه راهنما ، بسته تعميرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...