استخر پیش ساخته 122*549 طرح چوب خاکستری intex 26744

intex 26744

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 122*549 طرح چوب خاکستری intex 26744 نیز مدل بزرگ تر این استخر لوکس و زیباست که شرکت اینتکس این بار در ابعاد بزرگ تر از 5 متر این استخر را تولید و ارائه کرده است. اگر با دقت به توضیحات این محصول بنگرید متوجه خواهید شد که این استخر دارای ابعاد بسیار بزرگی است که همین موارد باعث شده تا این محصول یک کالای تمام عیار به شمار رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این استخر پیش ساخته با ظرفیت آب 24311 لیتری که دارد باعث شده تا از آن بتوانید به جز در موارد تفریحی و استفاده های خانوادگی ، در مواردی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب هم استفاده نموده و لذت ببرید. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر بحث وجود امکانات فوق العاده و کامل این محصول است که باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از این کالای ایده آل استفاده کرده و لذت ببرید.

استخر پیش ساخته 122*549 طرح چوب خاکستری intex 26744 | اینتکس ایران

در واقع در داخل باکس سنگین وزن استخر پیش ساخته 122*549 طرح چوب خاکستری intex 26744 شما می توانید مواردی همچون پمپ تصفیه آب ، نردبان ، درپوش و همین طور زیرانداز را هم مشاهده کنید که همه این موارد سبب شده تا این استخر از نظر امکانات یک محصول کامل و تمام عیار به شمار رود. وجود بدنه با کیفیت و طرح دار این استخر پیش ساخته هم یکی دیگر از خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار می رود که باعث شده تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کرده و به راحتی دچار آسیب نشود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره داشته باشیم که شرکت اینتکس سعی کرده تا این محصول لوکس را به تازگی روانه بازار کند و بحث بدنه طرح دار این استخر از جدیدترین خلاقیت ها و تولیدات شرکت اینتکس به شمار می رود. با توجه به این موارد امکان خرید و ثبت سفارش این استخر از سایت نمایندگی اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما در دسترس خواهد بود.

نوعگرد
ظرفیت آب24311 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...