استخر پیش ساخته 122*457 طرح چوب خاکستری intex 26742

intex 26742

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
39,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 122*457 طرح چوب خاکستری intex 26742 هم از سری استخرهای پیش ساخته لوکس و جدیدی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با نهایت دقت و طرافت و با ظاهری خاص و شیک آن را تولید و روانه بازار کند. تا قبل از ازائه این استخر پیش ساخته عمدتا تولیدات شرکت اینتکس با بدنه ساده و یکدست طراحی میشد اما این محصول این بار با بدنه و ظاهری طرح دار و شبیه به چوب شکل گرفته است که تحت عنوان استخر پیش ساخته GRAY WOOD نیز شناخته می شود. از نظر ساختار شما می توانید یک ظاهر گرد و زیبا را در این استخر مشاهده نمایید که این مسئله باعث شده تا محصول مورد نظر شما کارایی فوق العاده ای داشته باشد. هم چنین از نظر ابعاد هم باید عنوان کنیم که این استخر پیش ساخته با قطر 457 سانتی متری ارائه گردیده که نشان از عظمت و بزرگی این محصول خواهد داشت. ارتفاع 122 سانتی متری این استخر هم سبب شده تا افراد بزرگسال هم بتوانندبه بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند.

استخر پیش ساخته 122*457 طرح چوب خاکستری intex 26742 | اینتکس ایران

مسئله مهم دیگر در رابطه با استخر پیش ساخته 122*457 طرح چوب خاکستری intex 26742 نیز به امکانات آن تعلق می گیرد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای امکاناتی همچون نردبان ، درپوش ، زیرانداز و پمپ تصفیه آب می باشد که نشان از تکمیل بودن پکیج این استخر داشته و شما دیگر نیاز به تهیه مجزای هیچ یک از این موارد نخواهید داشت. علاوه بر این ها بدنه اصلی این استخر نیز از نوع برزنتی سه لایه تشکیل شده است که دو لایه بیرونی و درونی این محصول از نوع برزنت ضخیم و بخش میانی این دو لایه را هم الیاف شمعی ابریشمی تشکیل داده است که باعث شده تا یک محصول باکیفیت را در اختیار داشته باشید. با در نظر گرفتن این موارد و ویژگی ها قطعا اگر قصد خرید یک استخر پیش ساخته جدید و زیبا را دارید این محصول می تواند یک گزینه ایده آل با قیمت مناسب باشد که فروشگاه اینتکس ایران آن را ارائه کرده است.

خرید استخر پیش ساخته 122*457 طرح چوب خاکستری مدل intex 26742 | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...