استخر پیش ساخته 122*366 اینتکس 26718

intex 26718

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,000,000 تومان

استخر پیش ساخته 122*366 اینتکس 26718 بدنه ای کمجا و منحصر به فرد دارد که با داشتن سازگاری زیاد توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول بی نظیر دارای بدنه ای گرد می باشد و برای کسانی که به این ساختار علاقه دارند استفغاده می شود. هر یک از علاقه مندان به داشتن تفریحات آبی در محیط های شخصی قادر به خرید این محصول می باشند و می توانند به راحتی از داشتن آن بهره مند شوند. علاوه بر این موارد افراد می توانند برای ایجاد استخر پرورش ماهی نیز از استخر پیش ساخته مد نظر استفاده کنند و از آن لذت ببرند. در هر صورت به دلیل داشتن بدنه کمجا و منحصر به فرد که از پمپ تصفیه آب نیز برخوردار می باشد می تواند کاربرد زیادی داشته باشد و برای افراد استفاده گردد.

استخر پیش ساخته 122*366 اینتکس مدل 26718

این استخر پیش ساخته دارای نردبان نیز می باشد که از جنس آلومینیوم می باشد و می توان از آن بهره کافی را برد. این نردبان دارای قابلیت ضد زنگ می باشد و دچار پوسیدگی در طول عمر بالا نمی شود. به همین خاطر است که سازگاری زیادی دارد و می تواند مورد استفاده افراد زیادی قرار گیرد. کسانی که دارای وزن سنگین نیز می باشند می توانند از این نردبان برای عبور و مرور به داخل بدنه استفاده کرده و از آن بهره مند شوند. پمپ تصفیه آبی که در این محصول وجوددارد از نوع فیلتری می باشد و قادر به تصفیه آب داخل بدنه به صورت مداوم دارد. از این رو می توان با خیالی آسوده محصول را برای استفاده و بهره برداری آماده کرد و استخر های تفریحی ایجاد کرد. همچنین می توان از آن برای ایجاد استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرد و لذت برد. کسانی که تمایل به خرید استخر پیش ساخته 122*366 اینتکس 26718 دارند می توانند محصول را از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند.

خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس

 نوعگرد
ظرفيت آب10600 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پايه هافولاد ضد زنگ
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری 2700 لیتری
درپوشندارد
زيراندازندارد
نردباندارد
ساير ويژگی هانصب در مدت زمان 45 دقیقه
مناسب تفریحات آبی و پرورش ماهی
ارتفاع مفید آب : 107 سانتی متر
اقلام همراهدفترچه راهنما ، بسته تعميرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...