استخر پیش ساخته 10 متری با تجهیزات کامل intex 26376

intex 26376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
121,000,000
118,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری با تجهیزات کامل intex 26376 یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر پیش ساخته برزنتی تولید شده توسط کمپانی اینتکس در سال 2022 بوده و ساختاری کاملا استاندارد و مناسب استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی و فضاهای باز و یا سرپوشیده را دارا می باشد. در نظر داشته باشید ساختار این استخر پیش ساخته از دو بخش بدنه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل شده که این سازه ها تمامی محیط اطراف محصول را در بر گرفته و استحکام آن را بر روی سطح زمین ثابت نگه خواهند داشت. بدنه اصلی این محصول از باکیفیت ترین نوع برزنتی سه لایه تولید شده تا مواردی از قبیل بارش باران ، تماس با دماهای مختلف آب ، قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و ... موجب بروز آسیب در بدنه محصول نخواهد شد. سازه های نگهدارنده محصول نیز از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده تا شما از طول عمر بالای محصول و استحکام کافی بدنه اسوده خاطر باشید. 

استخر پیش ساخته 10 متری با تجهیزات کامل intex 26376

تجهیزات جانبی استخر های پیش ساخته از جمله مواردی بوده که در زمان خرید محصول مورد توجه مشتریان واقع می شود. به همین دلیل بوده که کارخانه سازنده به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه آب شنی سایز بزرگ عرضه داشته تا با تصفیه اب داخل مخزن محصول از تعداد دفعات مورد نیاز برای تعویض آب استخر کاسته و در مصرف آب به میزان چشمگیری صرفه جویی شود. همچنین این استخر پیش ساخته اینتکس مجهز به یک عدد نردبان دو طرفه استخری ، در پوش و زیرانداز نیز بوده تا به راحتی بتوانید از استخر پیش ساخته خود استفاده نمایید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر پیش ساخته 10 متری با تجهیزات کامل intex 26376 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان ، دفترچه آموزشی

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...