استخر پیش ساخته گرد 122*457 اینتکس intex 26726

intex 26726

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
32,000,000
29,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد 122*457 اینتکس intex 26726 یکی از استخرهای گرد ، بزرگ و باکیفیت شرکت اینتکس می باشد که همواره با توجه با ابعاد بزرگ و هم چنین امکاناتی که دارد باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. با توجه به این توضیحات در ادامه سعی خواهیم کرد که به صورت کامل خصوصیات این محصول را در اختیار شما قرار دهیم. همان طور که در مقدمه این مطلب اشاره کردیم ساختار اصلی بدنه این محصول به صورت گرد می باشد و با قطر مناسبی که دارد باعث شده تا شما یک فضای بزرگ را برای راه اندازی این استخر پیش ساخته نیاز داشته باشید. علاوه بر این ها از نظر ارتفاع نیز این استخر جزو بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته به شمار می رود که قطعا برای استفاده بزرگسالان هم مناسب و ایده آل خواهد بود.

استخر پیش ساخته گرد 122*457 اینتکس intex 26726 | اینتکس ایران

از نظر امکانات نیز استخر پیش ساخته گرد 122*457 اینتکس intex 26726 دارای پکیج کامل می باشد. در واقع شما داخل باکس این محصول می توانید زیرانداز ، درپوش ، نردبان و هم چنین پمپ تصفیه آب را هم مشاهده کنید که دیگر با وجود این موارد شما از خرید مجزای هر یک از این تجهیزات بی نیاز خواهید بود. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بحث راه اندازی آن است که این فرآیند هم در بازه زمانی کوتاهی قابل اجرا خواهد بود. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که به راحتی پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی به سادگی در کمتر از یک ساعت اقدام به استفاده از این محصول کنید. جنس بدنه برزنتی این محصول هم یکی دیگر از خصوصیاتی است که باعث شده تا با اطمینان خاطر و بدون نگرانی بتوانید خرید این استخر پیش ساخته را از طریق فروشگاه اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

خرید استخر پیش ساخته گرد 122*457 اینتکس | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپ فیلتری 220 ولت
درپوش دارد
زیرانداز دارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...