استخر پیش ساخته گرد طرح چوب Bestway 56725

Bestway 56725

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,300,000 تومان

استخر پیش ساخته گرد طرح چوب Bestway 56725 از منحصر به فردترین و زیباترین استخرهای پیش ساخته شرکت بست وی می باشد که ابعاد مناسب و کیفیت بدنه بسیار بالایی داشته که همین امر سبب شده است تا به یکی از استخر پیش ساخته های پر فروش و محبوب در سال جدید تبدیل شود. این استخر پیش ساخته مناسب برای تفریحات آبی درون حیاط ویلا و خانه ها می باشد که قابل استفاده برای تمامی افراد بوده و حتی سالمندان نیز می توانند از آن برای آب درمانی نیز استفاده کنند. جهت استفاده در موارد دیگر نیز می توان به استفاده در استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز اشاره نمود، چرا که این استخر پرتابل و قابل حمل بوده و به راحتی می توان آن را نصب و یا جمع آوری نمود و با خود به مکان هایی دیگر نیز برد.

 لازم به ذکر است بدنه این استخر پیش ساخته گرد طرح چوب از پی وی سی با الیاف شمعی بوده که مقاومت بسیار خوبی را در برابر فشار، نور خورشید و انواع دمای آب داشته و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و تغییر حالت نخواهد شد. همچنین پایه های این محصول نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ بوده که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد. همانطور که قابل مشاهده است این کالا سایز و ابعاد کاملا استاندارد و مناسبی داشته که به همین علت تمامی اعضای خانواده به صورت همزمان می توانند از این استخر استفاده کرده و به شنا و تفریح مشغول شوند. شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه محصولات بادی اینتکس، اولین نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب19480 لیتر
وزن بسته بندی80 کیلوگرم
قطر 488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نردباندارد
درپوشدارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...