استخر پیش ساخته گرد بست وی Bestway 56641

Bestway 56641

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31,750,000 تومان

استخر پیش ساخته گرد بست وی Bestway 56641 دارای بهترین ترکیب از بهترین مواد اولیه می باشد که می توان با تکیه بر آن از محصول نهایت استفاده را به عمل آورد. زمانی که یک محصول از درجه کیفی بالایی برخوردار باشد افراد می توانند در طی مدت زمان طولانی از داشتن آن لذت ببرند و محصول را مورد استفاده مداوم قرار دهند. این خصوصیات برای استخر بزرگ گرد بست وی وجود دارد که می توان از آن به عنوان یک استخر دائمی و بزرگ بهره مند شد. محصول مورد نظر دارای دو بخش اصلی در ترکیب خود می باشد که یکی بدنه اصلی است و دیگری اسکلت تشکیل دهنده آن می باشد. هر دو این بخش ها در نهایت کیفیت بوده اند و قادر به داشتن طول عمر بالا می باشند.

فروش استخر پیش ساخته گرد بست وی Bestway 56641 | اینتکس ایرانضخامت ایجاد شده در بدنه و همچنین ایجاد استحکام بالا در این استخر پیش ساخته سبب جلب رضایت مخاطب شده است و تمایل دارند که محصول را به جای استخر بتنی مورد استفاده قرار دهند. چرا که تمامی شرایط مشابه استخر بتنی را دارد و از بدنه ای ایمن و استاندارد تشکیل شده است. علاوه بر این موارد استفاده از آن نیز آسان می باشد و می توان با خیالی آسوده محصول را در محیط های مختلف نصب و راه اندازی کرد. این استخر پیش ساخته در مقایسه با استخر بتنی نیز مزیت های زیادی دارد و در نتیجه می تواند برای استفاده در تمامی شرایط و موقعیت ها در نظر گرفته شود. برای خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی Bestway 56641 می توانید به فروشگاه اینتکس ایران به صورت حضوری و اینترنتی مراجعه نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پايه هاآلومينيومی
جنس بدنه PVC برزنتی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت 20 دقیقه
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
اقلام همراهدفترچه آموزشی ، بسته تعميرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...