استخر پیش ساخته فریمی فانتزی Bestway 56985

Bestway 56985

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی فانتزی Bestway 56985 جدید ترین طرح ارائه شده از این شرکت در زمینه استخر پیش ساخته در سال 2022 است که می تواند بهترین دیواره ها را نیز شامل شود. این محصول منحصر به فرد می تواند به راحتی موقعیت دلخواهی را ایجاد سازد تا تمامی رده های سنی قادر به استفاده از آن باشند. محصول مورد نظر دارای سازگاری نسبت به محیط های مختلف بوده است و می توان آن را بر روی سطوح مختلف راه اندازی کرد. در نتیجه استفاده از این محصول منحصر به فرد ساده تر از ایجاد یک استخر بتنی بزرگ می باشد. دیواره ها از طرح های چاپی و متنوع تشکیل شده اند که محصول را فانتزی کرده است. استخر پیش ساخته فریمی فانتزی Bestway 56985 بدنه ای کم جا دارد که برای کودکان نیز کاربرد خواهد داشت. به همین خاطر افراد می توانند محصول را برای استفاده کودکان به همراه دوستان خود در نظر بگیرند و خرید آن را انجام دهند.

 استخر پیش ساخته مد نظر قادر به قرار گیری به حالت ساکن بر روی سطوح لغزنده نیز می باشد. چرا که در زیر پایه ها بخش پلاستیکی شکلی قرار گرفته است که می توان بدنه را ثابت نگه دارد. از این رو بخش پلاستیکی بدنه را محکم بر روی سطوح حفظ می کند و می تواند مانع از تحرک آن به نقاط مختلف شود. از این رو کودکان به راحتی قادر به بازی و سرگرمی های مهیج آبی خواهند بود و نگرانی نیز برای آن ها وجود ندارد.  برای خرید استخر پیش ساخته فریمی فانتزی Bestway 56985 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

استخر پیش ساخته فریمی فانتزی Bestway 56985 2022 | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب4062 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...