استخر پیش ساخته فریمی بست وی bestway 56512

bestway 56512

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,950,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی بست وی bestway 56512 ساخت شرکت بست وی بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود می باشد. این استخر هیچ تفاوتی از نظر طراحی بدنه و جنس با مدل مشابه خود نداشته اما این محصول به دلیل ابعاد بسیار خوب خود علاوه بر استفاده به عنوان استخر تفریحی در فضای باز و بسته و همچنین استخر برای آب درمانی به عنوان استخر پیش ساخته پرورش ماهی نیز قابل استفاده خواهد بود به همین دلیل قابل توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. جنس بدنه اصلی این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که دارای ضخامت و ساختار بسیار قوی می باشد.

 این کالا دارای بدنه ایست که در صورت استفاده در فضای باز و همچنین در معرض نور آفتاب آسیبی به آن وارد نشده و دارای عمر طولانی خواهد بود و همچنین دمای مختلف و فشار آب نیز تاثیر مخربی روی این استخر پیش ساخته نخواهد گذاشت. با وجود ضخامت و مقاومت بالای بدنه امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت پس از همین رو به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. لازم به ذکر است که جنس فریم ها از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف می باشد و همچنین این پایه ها با وجود داشتن وزن کم دارای تحمل وزن بالایی نیزهستند تا استحکام لازم را برای این استخر پیش ساخته به همراه داشته باشد. اگر تمایل به خرید و سفارش این کالا دارید می توانید به نمایندگی محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه کنید. 

نوعمستطیلی
ظرفیت آب5700 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض211 سانتی متر
ارتفاع81 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...