استخر پیش ساخته فریمی برزنتی Bestway 56411

Bestway 56411

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,800,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی برزنتی Bestway 56411 دارای بهترین امکانات برای داشتن تفریحات آبی است که می توان با در نظر گرفتن آن بهترین موقعیت را به دست آورد. این محصول می تواند به راحتی جهت ایجاد تفریحگاه افراد مورد استفاده قرار گیرد و از بدنه ای کم جا و منحصر به فرد تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان با تکیه بر مزیت های آن از محصول برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. استخر پیش ساخته مد نظر در محیط های شخصی کاربرد دارد و می تواند در حیاط های بزرگ خانه و باغ و ویلا نصب شود. بدنه به راحتی نصب می شود و راه اندازی آن در مدت زمان کم صورت می گیرد. 

بنابراین کسانی که به سراغ یک محصول کم جا اما پر کاربرد می باشند می توانند این نمونه از استخر پیش ساخته را مد نظر قرار دهند و از داشتن آن نیز لذت ببرند. استخر مد نظر دارای بدنه ای با مقاومت بالا می باشد که می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد. پایه ها به صورت ثابت بر روی سطح زمین قرار می گیرند و هیچ گونه حرکتی را از خود نشان نمی دهند. در نتیجه بر روی سطوح لغزنده مانند سرامیک نیز می توان این استخر پیش ساخته را نصب و راه اندازی کرد و از داشتن آن لذت برد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران می توانید استخر پیش ساخته فریمی برزنتی Bestway 56411 را با مناسب ترین قیمت و کیفیت و کاملا اورجینال خریداری نمایید و از خدمات نصب نیز استفاده کنید.


استخر پیش ساخته فریمی برزنتی Bestway 56411 نمونه ای از محصولات با طراحی مدرن بوده کهاز کیفیت ساخت مناسبی نسبت به قیمت و طراحی ساخت خود برخوردار است. گفتنی است که این استخر پیش ساخته ساختار بدنه ساده ای داشته که امکان راه اندازی آن توسط مصرف کنندگان نیز فراهم خواهد بود. محصولی که می تواند بهترین گزینه برای تفریحات آبی، خانگی و خانوادگی برای تمامی سنین باشد لازم به ذکر است یکی از مزیت های حائز اهمیت درباره این کالا این است، زمانی که این استخر را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر شده و به راحتی توسط تمامی وسیله های نقلیه قابل حمل و جا به جایی خواهد بود و همچنین جنس بدنه آن از نوع پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ضخامت قابل قبولی را ایجاد کرده است. بدنه ای که توسط فریم های آلومینیومی راه اندازی شده تا استحکام لازم و کافی را در برابر فشار و وزن بالای آب داشته باشد. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن دریچه تخلیه آب و دریچه مخصوص برای نصب پمپ های تصفیه آب می باشد.

 استخر پیش ساخته فوق نوعی استخر آماده مستطیلی بوده که دارای طراحی بدنه ساده و ساختار مقاومی نسبت به دیگر استخر بادی می باشد بنابراین از همین رو اصولا برای تفریحات آبی سنین مختلف در فصول گرما مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا به دلیل ارتفاع و عمق مناسب و ایده آل برای شنا بزرگسالان گزینه مناسبی بوده و همچنین برای تفریحات آبی می تواند استخری کاربردی محسوب شود البته از این استخر پیش ساخته می توان برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده نمود. نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته فوق، به راحتی قابل انجام بوده و فقط کافیست با توجه به نوع و اندازه فریم ها آن ها را به بدنه اصلی وصل نموده تاشکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. همراه این محصول یکدفترچه راهنما قرار داده شده تا در روند احداث استخر پیش ساخته به مصرف کنندگان کمک لازم را بکند.

جنس بدنه بکاربرده شده در استخر پیش ساخته فریمی برزنتی Bestway 56411

استخر های پیش ساخته شرکت بست وی در ابعاد و طرح های مختلف تولید و طراحی شده اند که دارای جنس بدنه عالی با مقاومت لازم می باشند. این استخر با طراحی ساده و کاربرد فراوان از نوع پارچه با الیاف شمعی بوده که رویه آن را برزنت و پی وی سی ضخیم می پوشاند که بسیار با دوام بوده و در برابر شرایط مختلف جوی استحکام لازم را دارا می باشد. این نوع از جنس بدنه علاوه بر داشتن ضخامت بالا می تواند در برابر بسیاری از عوامل مقاوم باشد، برای مثال قرار گرفتن این کالا در شرایط جوی مختلف آب و هوایی و همچنین در زیر نور و حرارت آفتاب هیچ گونه آسیبی به آن وارد نخواهد کرد و همچنین علاوه بر اینمی توانید از آب های گرم و سرد در داخل آن استفاده نمایید. 

انعطاف پذیری بالا استخر پیش ساخته فریمی برزنتی Bestway 56411

این بدنه غیر از داشتن چنین ویژگی هایی از انعطاف خوبی نیز برخوردار بوده تا هنگام جمع کردن آن حجم کم تری را به خود بگیرد اما جنس فریم های این استخر از نوع آلومینیومی سبک و ضد زنگ بوده که همانند جنس بدنه اصلی در برابر شرایط جوی مختلف و نور خورشید مقاوم خواهد بود و همچنین علاوه بر این موارد، این فریم ها ضد آب نیز خواهند بود. گفتنی است با وجود سبک بودن این فریم ها مقاومت بالایی را در برابر فشار بدنه و آب درون استخر خواهند داشت. به همین دلیل هیچ نگرانی بابت این قضیه نخواهید داشت. 

راه اندازی، نصب و نحوه سفارش استخر پیش ساخته فریمی برزنتی Bestway 56411

برای راه اندازی این استخر قابل حمل کافیست آن را بر روی سطحی صاف مطمئن پهن کرده و سپس با توجه به اندازه و نوع قرار گرفتن فریم ها شروع به نصب آن می کنیم در بعضی مواقع سطح زمین دارای نا همواره و یا خاک و شن ریزه می باشد که در این صورت می توانید توسط شرکت یک زیر انداز تهیه نمایید. البته لازم به ذکر است براینصب می توانید از نصب کننده های ماهر شرکت اینتکس نیز استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاه و به سادگی این محصول را راه اندازی کنند. جهت سفارش و خرید این کالا می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید. 

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3300 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
اقلام همراهبسته تعمیرات ، DVD آموزشی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...