استخر پیش ساخته فایبرگلاس مستطیلی اینتکس 26396

intex 26396

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
70,000,000 تومان

استخر پیش ساخته فایبرگلاس مستطیلی اینتکس 26396 بهترین استخر پیش ساخته ای است که بدنه ای محکم و استوار دارد و در واقع سازگار ترین استخر پیش ساخته می باشد که هم می توان استخر های تفریحی را ایجاد کرد و هم در زمینه ایجاد استخر های صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه از برزنت و فولاد تشکیل شده است که مقاومت زیادی دارد و استوار ترین دیواره ها را شامل می شود. همچنین پایه های نگه دارنده و تشکیل دهنده آن از جنس فولاد ضد زنگ می باشد تا افراد بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده در طی سال های زیاد از داشتن استخر پیش ساخته لذت ببرند. پایه های ضد زنگ از بروز پوسیدگی نیز جلوگیری می کند و می تواند بهترین و منحصر به فرد ترین موقعیت را ایجاد سازد. به همین خاطر است که پر فروش می باشد و با داشتن مزیت های زیاد جهت استفاده در موقعیت های مختلف کاربرد دارد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس مستطیلی اینتکس

این محصول بی نظیر از نردبان و درپوش و زیر انداز بهره مند است که بدون پرداخت هزینه اضافه به خریداران داده می شود. در موقعیت های مختلف از درپوش استفاده می شود تا آب داخل استخر آلوده نشود. همچنین زیر انداز نیز قبل از راه اندازی زیر بدنه قرار می گیرد و سازگاری های لازم را ایجاد می کند. نردبان نیز به جهت استفاده از استخر پیش ساخته لازم و ضروری است و کاربرد زیادی دارد. با خرید این محصول پمپ تصفیه آب شنی به خریداران نیز داده می شود که توانایی تمیز کردن آب داخل بدنه در کم ترین زمان را دارد و می تواند به صورت مداوم کارکرد داشته باشد. از این رو خرید استخر پیش ساخته مد نظر خریدی به صرفه بوده است و می توان با هزینه مناسب بهترین مزیت را کسب کرد. استخر پیش ساخته فایبرگلاس مستطیلی اینتکس 26396 برند و اصل است که در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد و می توان آن را سفارش داد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل 26396

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10100 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض300 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی / فولاد
جنس پایه هافولاد ضد زنگ
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 4000 لیتر در ساعت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی ها دارای دریچه تخلیه آب
 طراحی زیبا و طرح دار
 باکیفیت ترین بدنه استخر پیش ساخته
 مناسب برای تفریح و موارد صنعتی
 مدت زمان راه اندازی : 120 دقیقه
 ارتفاع مفید آب استخر : 107 سانتی متر
 طول مفید داخلی : 366 سانتی متر
 عرض مفید داخلی : 262 سانتی متر
اقلام همراه نردبان - دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...