استخر پیش ساخته طرح چوب بیضی بزرگ Bestway 56714

Bestway 56714

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,000,000 تومان

استخر پیش ساخته طرح چوب بیضی بزرگ  Bestway 56714 با طراحی شیک و جذاب خود یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته تفریحی و شنا بوده که برای سنین بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است ایناستخر پیش ساخته دارای مدل های دیگری از نظر ابعاد و ظرفیت آب بوده تا تمامی خریداران بر اساس نیاز خود بازه انتخاب بیشتری داشته باشند. با وجود اینکه این محصول قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار را داشته به دلیل طراحی و رنگ زیبا قسمت بیرونی خود اصولا به شکل روکار و روی زمین راه اندازی می شود. لازم به ذکر است کهبا توجه به ابعاد و ظرفیت آب بالای این کالا امکان استفاده از آن برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز فراهم بوده پس به همین جهت با توجه به داشتن قیمت مقرون به صرفه خود می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای استخر بتنی باشد. 

احداث این استخر پیش ساخته بیضی شکل معمولا توسط نصاب نمایندگی اینتکس صورت می گیرد تا در کوتاه ترین زمان و اطمینان بالایی این کار انجام شود. در نتیجه میتوان گفت ایناستخرشامل ضمانت و خدمات پس از فروش خواهد شد. گفتنی است که دو دریچه آب روی دیواره بدنه اصلی تعبیه شده که برای نصب هرگونه پمپ تصفیه به کار می رود. البته اگرچه به همراه این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری نیز می توانید به راحتی خریداری نمایید اما برای پاک سازی و شفاف سازی بهتر آب می توانید از پمپ تصفیه آب شنی استفاده کنید. برای خرید استخر پیش ساخته طرح چوب بیضی بزرگ  Bestway 56714 می توانید به سایت اینتکس مراجعه نمایید. 

نوعبیضی
ظرفیت آب7250 لیتر
طول427 سانتی متر
عرض250 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...