استخر پیش ساخته بیضی 305*610 اینتکس intex 26798

intex 26798

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23,000,000 تومان

استخر پیش ساخته بیضی 305*610 اینتکس intex 26798 یک استخر 6 متری بزرگ است که قطعا برای افرادی که فضای ایده آلی را در اختیار دارند می تواند یک گزینه مناسب برای خرید و ثبت سفارش به شمار رود. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول به گونه ای طراحی شده است که طول 610 سانتی متر و عرض 305 سانتی متری را در اختیار شما قرار می دهد. البته این ابعاد فضای داخلی استخر است و شما برای نصب آن نیاز دارید که از هر سمت فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید کهبه بهترین شکل ممکن و بدون وارد شدن فشار به بدنه و پایه ها بتوانید این محصول را راه اندازی و نصب کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر ساختاری بیضی دارد که به همین دلیل هم از محبوب ترین تولیدات شرکت اینتکس به شمار می رود. بدنه ضخیمی هم که این استخر به صورت سه لایه و از نوع برزنتی از خود ارائه کرده است باعث شده تا خیال شما عزیزان از بابت کیفیت این محصول هم به صورت کامل راحت باشد.

استخر پیش ساخته بیضی 305*610 اینتکس intex 26798 | اینتکس ایران

در رابطه با امکانات و ویژگی های استخر پیش ساخته بیضی 305*610 اینتکس intex 26798 نیز باید اشاره داشته باشیم که این محصول هر آنچه که یک استخر پیش ساخته باید دارا باشد را در داخل باکس خود موجود دارد. در واقع این استخر دارای پمپ تصفیه آب فیلتری پرقدرت ، نردبان پیش ساخته دو طرفه ، زیرانداز و همین طور درپوش می باشد که سبب شده تا فرآیند ورود و خروج به داخل این استخر و همین طور نگهداری و نصب صحیح از این محصول به بهترین شکل ممکن انجام شود. وجود درپوش نیز سبب شده تا در مواقعی که نیاز به استفاده از این استخر ندارید بدون نگرانی از بابت کثیف شدن آب بتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها و با مشاهده جدول مشخصات این محصول امکان خرید و ثبت سفارش استخر پیش ساخته بیضی اینتکس از سایت نمایندگی ایران اینتکس برای شما فراهم می باشد.

خرید استخر پیش ساخته بیضی 305*610 اینتکس مدل intex 26798 | اینتکس ایران

نوعبیضی
ظرفيت آب18202 ليتر
طول610 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زيراندازدارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه های تخلیه آب
دارای انعطاف بدنه بالا
اقلام همراهنردبان


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...