استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56946

Bestway 56946

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
42,000,000 تومان

استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56946 را می توان به عنوان جدید ترین طرح ارائه شده از شرکت بست وی در نظر گرفت که از دیواره هایی به شکل چوب تشکیل شده است. این بدنه می تواند هم دارای زیبایی زیادی بوده باشد و هم مقاومت لازم در برابر عوامل گوناگون را داشته باشد. به همین خاطر است که می توان از آن به عنوان یک محصول با استحکام یاد کرد و در بسیاری از موارد از آن استفاده کرد. استخر پیش ساخته مد نظر بدنه ای بزرگ و جادار دارد که می توان از آن برای اعضای خانواده استفاده نمود. این محصول می تواند شرایط ایجاد یک استخر آموزشی تفریحی را فراهم سازد تا علاقه مندان بتوانند به راحتی در داخل آن مشغول سرگرمی و تفریح باشند. استخر پیش ساخته مد نظر دارای پایه های استیل بوده است که در گذر زمان و در مجاورت با آب و رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد. در نتیجه می توان از آن به صورت مداوم استفاده کرد.

خرید استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56946 | اینتکس ایران

 بدنه استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56946 به راحتی نصب می شود و قادر به قرار گیری بر روی سطوح می باشد. به همین خاطر افراد زیادی به سمت داشتن آن جذب می شوند و تمایل به خرید آن دارند. این محصول می تواند جایگزین مناسبی به جای استخر بتنی باشد که هزینه زیادی برای نصب آن نیاز است. در مقابل هزینه نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته به مراتب کم تر می باشد. برای خرید استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56946 می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دریافت نمایید.

استخر پیش ساخته بست وی طرح چوب Bestway 56946 ارزان | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب3028 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...