استخر پیش ساخته بست وی حصیری Bestway 56721

Bestway 56721

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25,500,000 تومان

استخر پیش ساخته بست وی حصیری Bestway 56721 از جدیدترین انواع استخر پیش ساخته 2022 تولید شده توسط کارخانه بست وی بوده که برای مصارف تفریحی و صنعتی و کشاورزی و پرورش ماهی قابل استفاده است. استخر پیش ساخته هایی که تا کنون ساخته شده اند دارای تنوع زیادی می باشند که هر یک از آن ها به دلیل داشتن ابعاد مختلف می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. این محصول نیز از عمق زیادی برخوردار است که در واقع دیواره های بلند و مناسبی دارد. همچنین این دیواره ها از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و می توانند استحکام در برابر استفاده مداوم ایجاد سازند. پایه های محصول یو شکل است که یکی از ساختار های سازگار با بدنه استخر پیش ساخته خواهد بود.

خرید استخر پیش ساخته بست وی حصیری Bestway 56721 | اینتکس ایران به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای استفاده مد نظر قرار داد. بدنه دارای امکانات زیادی می باشد که از جمله آن می توان به پمپ و نردبان اشاره کرد. با داشتن این دو بخش استفاده کنندگان بهترین کارایی را به دست می آورند و می توانند به راحتی موقعیت دلخواهی را داشته باشند. از این رو می توان با تکیه بر مزیت های موجود در این محصول و داشتن طول عمر بالای بدنه آن بهترین استفاده ها را از آن به عمل آورد. استخر پیش ساخته عمیق با ساختار بی نقص و حرفه ای می تواند بهترین لحظات را به وجود آورد که در نتیجه افراد قادر به داشتن محیطی بزرگ و جادار خواهند بود. بنابراین به راحتی می توانند آن را به جای ایجاد استخر های بتنی مورد استفاده قرار دهند. جهت سفارش استخر پیش ساخته بست وی حصیری Bestway 56721 به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

استخر پیش ساخته بست وی حصیری Bestway 56721 ارزان | اینتکس ایران

نوعتفریحی
ظرفیت آب6478 لیتر
طول404 سانتی متر
عرض201 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان - بسته تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...