استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع 122 مدل Bestway 56420

Bestway 56420

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,300,000 تومان

استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع 122 Bestway 56420 بهترین گزینه برای نصب در محیط های شخصی می باشد و امکان دسترسی آسان به تمامی تفریحات آبی را میسر می کند. از این محصول به عنوان یک محصول خانوادگی یاد می شود. چرا که بدنه تنها دارای قطر 366 سانتی متر بوده است که در نهایت برای نصب نیاز به محیطی بزرگ و وسیع ندارد. از این رو می تواند به راحتی راه اندازی گردد. این محصول منحصر به فرد را می توان به عنوان یک محصول خاص معرفی کرد که دارای امکانات زیادی بوده است. به منظور تمیز ماندن آب داخل بدنه پمپ تصفیه آب برای این محصول لحاظ شده است که به صورت مرتب کار می کند و فضای داخل بدنه را تمیز و عاری از آلودگی می سازد. به همین خاطر است که افراد با خیالی آسوده قادر به تفریحات آبی با استفاده از این استخر آبی خواهند بود.

استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع 122 Bestway 56420 | اینتکس ایران استخر پیش ساخته مد نظر دارای بدنه ای مقاوم نسبت به ضربه و برخورد است که آن هم ناشی از داشتن پایه های مقاوم و محکم می باشد. این پایه ها استحکام کلی بدنه را تصمین می کنند و می توانند در مدت زمان استفاده از محصول آن را در نهایت مقاومت بر روی سطوح قرار دهند. بدنه محصول نیز در عین سادگی طراحی شده است که با داشتن زیر انداز می توان مقاومت بخش کف را نیز افزایش داد و بالا برد. به منظور خرید استخر پیش ساخته بست وی با ارتفاع 122 Bestway 56420 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

 نوعگرد
ظرفيت آب10250 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی و PVC
پمپ تصفيهدارد
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوشدارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هانصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
اقلام همراهدفترچه آموزشی ، بسته تعميرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...