استخر پیش ساخته بزرگ با پایه یو شکل 26791

intex 26791

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33,000,000 تومان

استخر پیش ساخته بزرگ با پایه یو شکل 26791 از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که ساخت شرکت اینتکس است و می تواند بهترین و کار آمد ترین محصول را ایجاد سازد. به همین خاطر است که افراد می توانند با خیالی آسوده آن را در مکان های مختلف نصب کنند و از داشتن آن بهره مند باشند و بتوانند در زمینه های مختلف نسبت به استفاده کردن از آن بپردازند. به دلیل داشتن بدنه ای که ابعاد مناسبی دارد می توان آن را در بسیاری از مکان ها استفاده کرد. از این رو در زمینه صنعت و کشاورزی نیز کاربرد دارد و همچنین می تواند برای ایجاد استخر های آبی و تفریحی مورد بهره برداری قرار گیرد. از این رو بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال کم ترین هزینه برای ایجاد استخر در محیط های شخصی می باشند. استخر پیش ساخته مد نظر یکی از کامل ترین استخر های فریمی می باشد که پایه یو شکل دارد و می تواند استوار ترین و محکم ترین بدنه را تشکیل دهد.

خرید استخر پیش ساخته بزرگ با پایه یو شکل

علاوه بر این موارد وسایل جانبی کاملی دارد که شامل درپوش و زیرانداز و نردبان می شود. مهم ترین وسیله جانبی که در کنار محصول وجود دارد پمپ تصفیه آب می باشد که از نوع فیلتری بوده و مزیت های زیادی را به دنبال دارد. به طوری که به صورت مداوم کار می کند و می تواند آب داخل استخر را همواره تمیز و پاکیزه نگه دارد. وجود این وسیله کاربردی در زمان استفاده از استخر پیش ساخته به عنوان استخر پرورش ماهی مهم و ضروری است تا محیط برای پرورش انواع ماهی ها مناسب و سازگار شود. بدنه مقاوم و منحصر به فرد است و بدون هر گونه درز و شکاف می باشد. از این رو آب به بیرون نشت داده نمی شود و می توان از آن لذت برد. کسانی که به سمت خرید استخر پیش ساخته بزرگ با پایه یو شکل 26791 کشیده می شوند و تمایل به داشتن آن دارند می توانند به فروشگاه اینتکس مراجعه کنند.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26791

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10875 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری (3407 لیتر)
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان ، بسته تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...