استخر پیش ساخته اینتکس کودک Intex 57173

Intex 57173

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان

استخر پیش ساخته اینتکس کودک Intex 57173 دارای ابعاد کوچک و کم جا است و قابلیت حمل و نقل و به همراه داشتن را دارد. به همین خاطر مورد توجه عده زیادی از علاقه مندان قرار گرفته است که می توانند با توجه به نیاز خود محصول را سفارش دهند. به همین خاطر و با وجود کم جا بودن می توان استخر پیش ساخته را به کودکان نسبت داد و آن را به عنوان یک محصول مناسب کودک در نظر گرفت. بدنه برای استفاده کودکان سازگاری دارد و از عمق و ارتفاع کم برخوردار می باشد. این محصول به راحتی جا به جا می شود. برای داشتن آن می توان بدنه اماده را به محل های مختلف برد و در محیط مد نظر به اتصال اجزای سازنده استخر پیش ساخته اقدام کرد.

 این محصول قادر به ایجاد محیطی ایمن و استاندارد می باشد که در نتیجه می توان برای رده سنی کودک کاربرد زیادی داشته باشد. افراد می توانند به همراه کودکان خود نیز از داشتن استخر پیش ساخته مد نظر لذت ببرند و آن را مورد استفاده آسان قرار دهند. با جداسازی اجزای تشکیل دهنده این استخر پیش ساخته می توان بدنه را به صورت تاشو در اورد و به راحتی به محیط های مختلف هدایت کرد. از این رو یک محصول مسافرتی می باشد که به راحتی و بدون ایجاد مشکل به همراه افراد قرار می گیرد و قادر به داشتن مزیت های زیاد بوده است. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس کودک Intex 57173 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

قیمت استخر پیش ساخته اینتکس کودک Intex 57173 | اینتکس ایران

نوعمربعی کودک
ظرفیت آب337 لیتر
طول122 سانتی متر
عرض122 سانتی متر
ارتفاع30 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...