استخر پیش ساخته اینتکس هفت متری intex 26364

intex 26364

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
88,950,000
84,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس هفت متری intex 26364 یکی از بزرگ ترین استخرهای پیش ساخته موجود در دنیاست که توسط برند اینتکس طراحی و عرضه شده و فروش بسیار زیادی را هم به خود اختصاص داده است. این محصول با توجه به نوع طراحی و ساختاری که دارد هم برای موارد تفریحی و هم برای موارد ضنعتی به راحتی قابلیت استفاده را داراست. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این استخر پیش ساخته همان طور که در تصاویر این محصول قابل رویت است دارای ساختاری مستطیلی بوده و از طول بیشتر از هفت متر بهره می برد که قطعا برای استفاده خانوادگی و برای تمام سنین یک گزینه مناسب و ایده آل به شمار می رود. به جز این مسئله باید اشاره کنیم که بدنه اصلی این استخر پیش ساخته به صورت سه لایه طراحی شده که یک محصول با کیفیت و ضخیم بوده و به راحتی قطعا آسیب نخواهد دید.

استخر پیش ساخته اینتکس هفت متری intex 26364 | اینتکس ایران

از نظر امکانات نیز باید اشاره کنیم که استخر پیش ساخته اینتکس هفت متری intex 26364 دارای پمپ تصفیه آب شنی بوده و به جز این می توانید داخل باکس بسته بندی این محصول درپوش ، زیرانداز و هم چنین نردبان پیش ساخته را هم مشاهده کنید که نشان از کامل بودن تجهیزات و امکانات این محصول دارد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که با توجه به ارتفاع ایده آلی که این استخر داراست قطعا علاوه بر شنا کردن ، شما می توانید برای ذخیره آب کشاورزی و همین طور پرورش ماهی هم از این کالا استفاده کرده و لذت ببرید. شیوه راه اندازی این محصول نیز به گونه ای است که در کمتر از یک ساعت شما می توانید اقدام به راه اندازی این محصول نموده و از آن استفاده کنید. هم چنین اگر نیاز داشتید می توانید از فروشگاه اینتکس ایران درخواست نصاب دهید تا به بهترین شکل ممکن در سراسر کشور نصاب در محل حاضر شده و این استخر هفت متری اینتکس را برای شما نصب و راه اندازی کند. خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت اینتکس در ایران برای شما فراهم خواهد بود.


استخر پیش ساخته اینتکس هفت متری intex 26364 از دیگر تولیدات بسیار با کیفیت و کاربردی شرکت اینتکس بوده که ساخت آن مربوط به سال جدید می باشد و از سری استخرهای پیش ساخته جدید این شرکت به حساب می آید. این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی بوده که مقاومت و دوام بسیار بالایی را در برابر فشار آب داشته و به سادگی دچار پارگی و آسیب نخواهد شد. لازم به ذکر است جنس پایه های این استخر پیش ساخته از آلومینیوم ضد زنگ و ضد پوسیدگی بوده که مقاومت و استحکام بسیار بالایی را دارا می باشد. این استخر پیش ساخته اینتکس دارای ابعاد و اندازه ای تقریبا بزرگ بوده که این سایز جهت استفاده های گوناگون برای افراد بکار برده خواهد شد و همچنین این محصول دارای ارتفاعی استاندارد بوده و مناسب برای استفاده تمامی رده های سنی می باشد.

 از دیگر مزایای دیگر این استخر این است که به راحتی قابل نصب و جمع آوری می باشد و شما می توانید آن را در هر زمانی به هر مکانی جا به جا کنید. گفتنی است بر روی این استخر پیش ساخته یک عدد پمپ تصفیه، زیرانداز، درپوش و نردبان می باشد. از این استخر پیش ساخته می توان درون حیاط منزل یا ویلا برای استخر شنا استفاده نمود و همچنین برای استخر کشاوری و یا پرورش ماهی بهره مند شد. استخر پیش ساخته مستطیلی شکل با سایز بزرگ بارنگ طوسی و طراحی بسیار شیک موجب شده تا از استقبال زیادی برخوردار باشد.

طریقه نصب و احداث استخر پیش ساخته اینتکس هفت متری intex 26364

استخر پیش ساخته فوق قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار را داشته که به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز قابل استفاده خواهد بود از همین رو نیاز به حفر زمین خواهید داشت. البته باید گفت که احداث ایناستخر پیش ساخته بزرگ اغلب توسط نصاب های نمایندگی اینتکسانجام شده تا استخر مورد نظر شما شامل ضمانت وخدمات پس از فروش شود. لازم به ذکر است که استفاده از متریال با کیفیت در این محصول باعث شده تا این کالا در برابر دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت بالایی از خود نشان دهد و به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز نیز از آن استفاده کرد. گفتنی است یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب در این محصول امکان نصب انواع لوازم جانبی بر روی بدنه بوده که در استخر بتنی برای انجام این کار می بایست اقدام به تغییر زیر ساخت استخر کنید. همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از این استخر نیز باعث شده تا چنین محصولاتی از حالت یک بار مصرف بودن خارج شده و مدت زمان طولانی برای شما قابل استفاده باشند.

ابعاد و اندازه دقیق استخر پیش ساخته اینتکس هفت متری intex 26364


ابعادی که برای این استخر در نظر گرفته شده، مناسب تفریح و شنا همچنین پرورش ماهی و کشاورزی می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. این ابعاد معادل طول 732 سانتی متر، عرض  366سانتی متر و ارتفاع 132 سانتی متر بوده که به عنوان یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته به بازار عرضه شده تا این تنوع در ابعاد استخر تمامی نیازهای شما عزیزان را بر طرف می نماید. این ابعاد شاملتمام قسمت های راه اندازی شده بدنه بوده که در صورت جمع کردن بدنه، ابعاد بسیار کمتری خواهد داشت تا به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. گفتنی است که عمق مفید این کالا به مقدار 31805 لیتر آب را در خود جای دهد. 

استفاده صحیح و درست از استخر پیش ساخته اینتکس هفت متری intex 26364

گفتنی است برای مراقبت های بیشتر از این کالا یک درپوش و زیرانداز نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همانطور که می دانید به دلیل ارتفاع در نظر گرفته شده در این استخر رفت و آمد درون آن کار سخت و طاقت فرسایی بوده که موجب خستگی مصرف کنندگان می شود در نتیجه یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی استخر قرار داده شده که نیاز به نصب مجزا خواهد داشت تا به راحتی از این محصول استفاده نمایید. گفتنی است در صورت خریداستخر پیش ساخته فوق از شرکت اینتکس با تمامی لوازم و جنس بدنه عالی با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و این محصول فوق العاده و جدید را توسط نمایندگی شرکت اینتکس تهیه فرمایید. 

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش دارد
زیرانداز دارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...