استخر فریمی گرد طرح دار اینتکس intex 28206

intex 28206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,950,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر فریمی گرد طرح دار اینتکس intex 28206 محصولی است که تولید شرکت اینتکس بوده و بر خلاف دیگر تولیدات این شرکت که به صورت ساده طراحی و عرضه شده اند ، این محصول ساختاری طرح دار را از خود به جای گذاشته که فوق العاده زیبا بوده و قطعا برای خانواده ها فوق العاده مهیج خواهد بود. علاوه بر این ها باید اشاره کنیم که این استخر در قطر 305 سانتی متر و همین طور ارتفاع 76 سانتی متری تولید و ارائه شده است که نشان از ابعاد مناسب این استخر فریمی دارد. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول از بدنه ای برزنتی شکل گرفته است که به صورت سه لایه و ضخیم شکل گرفته و پایه های این محصول هم ساختاری آلومینیومی را داراست که نشان از کیفیت و جنس بدنه ضخیم و بادوام این استخر خواهد داشت. نقطه قوت این محصول بحث طرح دار بودن این استخر است به این صورت که بر روی بخش بیرونی این استخر شما می توانید طرح کف دریا و یا اقیانوس را مشاهده کنید که نسبت به استخرهای ساده آبی رنگ قطعا جذابیت دو چندانی دارد.

استخر فریمی گرد طرح دار اینتکس intex 28206 | اینتکس ایران

هم چنین بخش کف این استخر نیز دارای طرح ستاره دریایی می باشد که این امر هم در کنار طرح بیرونی این محصول باعث شده تا پس از راه اندازی و پر کردن آب در داخل این محصول بتوانید جلوه ای خاص و مهیج را در اختیار داشته باشید. راه اندازی این محصول نیز کاری ساده و آسان می باشد که پس از تهیه این استخر می توانید با سرهم کردن پایه های آلومینیومی و عبور آن ها از بخش های داخلی بدنه این محصول به سادگی ساختار اصلی این استخر پیش ساخته فریمی را شکل دهید. این کالا هم چنین مناسب برای استفاده های تفریحی و خانوادگی بوده و حتی خیلی از افراد از ان برای مصارف صنعتی نظیر پرورش ماهی و همین طور ذخیره آب نیز استفاده می کنند که تمامی این موارد را می توانید با همین استخر به صورت کامل تجربه کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید استخر فریمی گرد طرح دار اینتکس intex 28206 از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان در سراسر کشور فراهم خواهد بود.

خرید استخر فریمی گرد طرح دار اینتکس | اینتکس ایران

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ -
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...