استخر فریمی کودک طرح هواپیما intex 57174

intex 57174

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان

استخر فریمی کودک طرح هواپیما intex 57174 استخری پیش ساخته مناسب کودکان است و از ابعاد کوچک تشکیل شده است تا به صورت کمجا برای نصب در محیط های مختلف مد نظر قرار گیرد. این استخر فریمی برای رده سنی کودک می باشد و متناسب با روحیه آن ها ساخته شده است و دیواره های رنگی دارد. علاوه بر این موارد بدنه دارای سازه های محکم است که بر روی سطح زمین به صورت استوار و محکم قرار می گیرد و می تواند بهترین اوقات را برای افراد ایجاد سازد. استخر فریمی کودک با بهترین طرح برای افراد طراحی و تولید شده است و می تواند نظر آن ها را به خود جلب کند. با این وجود است که مخاطب آن یعنی کودکان رغبت زیادی به خرید و استفاده از این محصول پیدا می کنند. استخر مد نظر جدید ترین طرح استخر فریمی برای رده سنی کودک است که به راحتی راه اندازی می شود.

خرید استخر فریمی کودک طرح هواپیما اینتکس

این محصول مانند سایر استخر های پیش ساخته دارای سازه ها و بدنه منحصر به فرد می باشد که تنها با کنار هم قرار دادن می توان آن را برای استفاده آماده کرد. تنها کافی است سطح مورد نظر برای راه اندازی محصول را انتخاب کرد و نسبت به خرید آن اقدام نمود. افراد می توانند این استخر پیش ساخته را در حیاط های بزرگ و باغ و ویلا مورد استفاده قرار دهند و برای فرزندان خود نیز بهترین اوقات را ایجاد سازند تا در فصول گرم سال از تفریحات آبی برخوردار شوند. این استخر بادی جدید و منحصر به فرد است که استحکام زیادی دارد و بر این اساس می توان محصول را به راحتی در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. استخر فریمی کودک طرح هواپیما intex 57174 با کیفیت بالا در نمایندگی اینتکس ایران به فروش می رسد که برای خرید تنها می توان به این فروشگاه مراجعه کرد.

 نوع مربعی
 طول 122 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 4 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس فریم ها آلومینیومی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادیندارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار فریمی طرح دار
 قابلیت نصب آسان
 مناسب سنین زیر 4 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، اقلام نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...