استخر طلقی کودک قطر 152 اینتکس intex 56451

intex 56451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

استخر طلقی اینتکس قطر 152 را باید یکی از مقاوم ترین استخرهای تولید شده توسط این برند در نظر گرفت که هم ابعاد مناسبی داشته و هم از نظر جنس و کیفیت از مدل های بادی با کیفیت تر است. این محصول تنها قابلیت استفده به عنوان یک استخر آبی را داراست و قابلیت راه اندازی ساده و آسانی دارد. هم چنین برای راه اندازی این محصول نیاز به پمپ باد نخواهید داشت.


استخر طلقی کودک قطر 152 اینتکس intex 56451 یک استخر بادوام و باکیفیت است که نسبت به نمونه های استخر بادی می تواند کیفیت بالاتری را از خود به جای بگذارد. همان طور که در تصاویر این محصول نیز قابل رویت است این استخر دارای یک طراحی خلاقانه و فانتزی می باشد به این صورت که شما می توانید تصویر انواع حیوانات با ظاهر های خاص و دیدنی را بر روی این محصول مشاهده کنید. نمای ساحلی در کنار درختان و دریا باعث شده تا جلوه ای استخر فوق العاده خاص و جذاب شود به گونه ای که کودک با دیدن آن قطعا مجذوب این محصول شده و لذت خواهد بود. هم چنین بدنه این استخر نیز به صورت شفاف طراحی و ارائه شده است که این عامل هم یکی دیگر از خصوصیات مهم طراحی این کالای دیدنی به شمار می رود.

استخر طلقی کودک قطر 152 اینتکس intex 56451

به جز موارد ظاهری باید عنوان کنیم که استخر طلقی کودک قطر 152 اینتکس intex 56451 دارای بدنه ای از نوع پلاستیک طلقی منعطف می باشد به این صورت که امکان آسیب دیدن این کالا به حداقل رسیده و قطعا استحکام و کیفیت بالاتری را نسبت به نمونه های بادی از خود به جای گذاشته است. دیگر خصوصیت خوبی که این استخر دارا می باشد بحث راه اندازی ساده و آسان این محصول است به این صورت که شما دیگر نیاز به تهیه پمپ باد ندارید و می توانید پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی به سادگی آن را باز کرده و در فضای مد نظر قرار دهید. سپس با پر کردن آب در داخل این محصول شکل و شمایل کاملی می گیرد. با توجه به این توضیحات قطعا استخر طلقی می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما به شمار رود که خرید آن از طریق سایت اینتکس ایران میسر خواهد بود.

خرید استخر طلقی کودک قطر 152 اینتکس مدل intex 56451

 نوعخانگی
ظرفیت 443 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 1.5 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک طلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها استفاده از طراحی بسیار زیبا
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...