استخر توپ بادی کودک طرح هلکوپتر bestway 93502

bestway 93502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

استخر توپ بادی کودک طرح هلکوپتر bestway 93502 محصولی مهیج است که کودکان به راحتی می توانند با در اختیار داشتن این محصول به بازی و تفریح پرداخته و لحظات شاد و مفرحی را سپری کنند. این کالا همان طور که از نامگذاری و ظاهرش پیداست طرحی شبیه به هلکوپتر را داراست که از این حیث قطعا برای کودکان خاص خواهد بود. به جز بحث طراحی این محصول قطعا رنگ های شاد استفاده و طرح های نقش بسته بر روی بدنه این محصول نیز از دیگر خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود. در واقع بهره مندی از سه رنگ قرمز ، آبی و زرد باعث شده تا یک محصول زیبا و ایده آل را در اختیار داشته باشید. هم چنین این محصول به صورت کاملا نورگیر عرضه شده است که هر دو سمت این محصول باز بوده و کودک می تواند به راحتی از هر سمت وارد این کالا شود.

استخر توپ بادی کودک طرح هلکوپتر bestway 93502 | اینتکس ایران

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که در داخل باکس بسته بندی استخر توپ بادی کودک طرح هلکوپتر bestway 93502 یک سری توپ بادی هم به چشم می خورد که سبب شده تا با خیالی راحت بتوانید محیط داخلی و فضای این محصول را پر از توپ های بادی کرده و از این محصول لذت ببرید. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که از نظر جنس و کیفیت بدنه ، این محصول ساختاری از نوع PVC برزنتی دارد که یک محصول ضخیم و با دوام بوده و به راحتی آسیب نخواهد دید. برای راه اندازی این استخر توپ بادی نیز شما می توانید به صورت مجزا یک عدد پمپ باد تهیه کرده و به راحتی اقدام به باد کردن محصول خود کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر توپ از سایت اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید استخر توپ بادی کودک طرح هلکوپتر | اینتکس ایران

 نوع خانگی
 طول 112 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.24 میلی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 وزن 2.7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و خردسالان
 دارای چند توپ رنگی کوچک
 دارای بدنه بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...