استخر توپ بادی قطار بست وی 93503

bestway 93503

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
570,000 تومان

استخر توپ بادی قطار بست وی 93503 بهترین و سازگار ترین محصولی است که هم در فضای باز استفاده می شود و هم امکان بهره برداری در فضای سر پوشیده را دارد. این محصول دلخواه توانسته رضایت مخاطب که کودکان هستند را به خوبی جلب کند و برای آن ها لحظات خوشی را ایجاد سازند. به همین خاطر است که محصول مورد نظر محبوبیت زیادی دارد و می توان از آن بهره کافی را برد. استخر توپ بادی مدل قطار می باشد که برای اغلب کودکان طرحی جذاب و منحصر به فرد است. زمانی که محصول با این طرح ساخته شده است می تواند موقعیت بازی های مهیج دیگر را نیز فراهم سازد و به طور کامل کودکان را سرگرم کند. وجود توپ های زیاد رنگی و پلاستیکی که ابعاد کوچکی دارند سبب ایجاد استخر توپ شده است که با تعداد بالا در داخل محصول قرار می گیرند و می توانند سرگرمی های دیگر را به وجود آورد که کودکان در کنار دوستان خود از آن استفاده نمایند.

خرید استخر توپ بادی طرح قطار

استخر توپ بسیار کاربردی است که می تواند در مکان های مختلف آماده بهره برداری باشد و به راحتی مزیت های زیادی را ایجاد کند. به این خاطر پر فروش و محبوب است و تمامی کودکان تمایل به داشتن آن دارند. والدین نیز برای سرگرم کردن کودکان این محصول را خریداری می کنند و در اتاق بازی آن ها راه اندازی کرده و تشکیل یک استخر توپ زیبا و منحصر به فرد را می دهند. محصول برند و اصل است که مناسب استفاده کودکان می باشد. به همین خاطر تمامی مزیت های لازم و سازگاری های لازم به جهت استفاده این رده سنی را دارد و می تواند رضایت آن ها را به خوبی جلب کند. با این وجود است که خرید آن توسط والدین انجام می گیرد. استخر توپ بادی قطار بست وی 93503 با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت فروشگاه اینتکس ایران موجود است که می توان خرید آن را به این صورت انجام داد.

فروش استخر بادی توپ بست وی مدل 93503

نوعخانگی ، مسافرتی
شرکت سازنده بست وی
طول 132 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع کلی 89  سانتی متر
جنس رويه وینیل
طرح رویه طرح دار باربی
جنس کف وینیل
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل -
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 3.1 کیلوگرم
 دارای 25 توپ رنگی همراه
 دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...