استخر بادی گلدار بست وی مدل 54120

54120 bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان

استخر بادی گلدار بست وی مدل 54120 از سری استخرهای بادی جدید و جذابی است که قطعا کمپانی بست وی سعی کرده تا با اوج خلاقیت خود این محصول زیبا و دوست داشتنی را ارائه کند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر از نظر ساختار به صورت مستطیلی شکل ارائه گردیده است که از نقاط قابل توجه به این محصول به شمار رفته و قطعا فضای بزرگ و ایده آلی را برای بازی و تفریح در اختیار شما قرار خواهد داد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول بدنه ای زیبا را داراست که شما می توانید به بهترین شکل ممکن یک سری طرح که شبیه به گل ها رنگی می باشد را بر روی این بدنه و بخش بیرونی این محصول مشاهده نمایید که ویژگی جذاب این استخر بادی نیز به شمار می رود. بحث بعدی که بسیار هم مهم خواهدبود جنس و کیفیت این استخر است که در هنگام خرید برای خیلی از افراد سوال خواهد بود.

خرید استخر بادی گلدار جدید بست وی

در واقع استخر بادی گلدار بست وی مدل 54120 با بدنه ای از جنس PVC وینیل تولید و عرضه شده است که این امر سبب شده تا مشتریان بتوانند بدون نگرانی از بابت جنس و کیفیت دست به انتخاب و خرید این محصول بزنند. علاوه بر این مسئله شما برای باد کردن و راه اندازی این محصول نیز باید یک عدد پمپ باد به صورت مجزا در اختیار داشته باشید که با در اختیار داشتن این پمپ می توانید از طریق دریچه های باد موجود بر روی بدنه اصلی این استخر دست به راه اندازی این کالا بزنید. هم چنین در صورت بروز هر گونه مشکل برای این استخر بادی به سادگی محصول شما قابل تعمیر خواهد بود. با توجه به این توضیحات خرید و ثبت سفارش این استخر بادی کودک از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان با بهترین قیمت ممکن فراهم خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفيت 702 ليتر
طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 5 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...