استخر بادی گرد کودک بست وی Bestway 51121

Bestway 51121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان

استخر بادی قارچی بست وی را باید جزو محصولات دیدنی این کمپانی در نظر گرفت که هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت جزو محصولاتفوق العاده شرکت بست وی بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. این استخر بادی با بهره گیری از طرح انواع قارچ های رنگی ، دایناسورهای رنگی و موارد دیگر به صورت فانتزی سبب شده تا یک کالای فوق العاده را در اختیار داشته باشید. در ویدیو بالا نیز سعی کرده ایم تا به صورت کامل و جامع خصوصیات این محصول را برای شما عزیزان شرح دهیم.


استخر بادی گرد کودک بست وی Bestway 51121 یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی سایز بزرگ برای تمامی سنین بوده که توسط کارخانه بست وی با ساختاری استاندارد و طول عمری بالا طراحی و روانه بازار شده است. این محصول بدنه ای زیبا و فانتزی داشته که مورد توجه رده سنی کودک و نوجوان واقع می شود و از سوی دیگر به دلیل ابعاد نسبتا بزرگی که داشته می توان از این محصول به عنوان یک استخر بادی خانوادگی نیز یاد کرد. این استخر بادی همانطور که از اسم محصول مشخص بوده ساختار بدنه ای گرد و متشکل از سه لایه داشته اما تمامی لایه ها از طریق یک دریچه باد بر روی بدنه باد شده و برای استفاده شما آماده خواهد شد. بدنه اصلی این محصول در بخش خارجی کاملا سفید و درخشان بوده که بر روی آن می توانید تصاویر فانتزی و رنگارنگ از قارچ ، کاکتوس و دایناسور های انیمیشنی را مشاهده کرده که به زیبایی این محصول می افزاید. اما لبه بالایی محصول و همچنین تمامی بخش داخلی این استخر بادی کاملا ساده و آبی رنگ تولید شده است.

استخر بادی گرد کودک بست وی Bestway 51121

یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب و خرید استخر بادی توجه به جنس بدنه آن بوده که طول عمر بالای محصول را تضمین می کند. به همین دلیل بوده شرکت بست وی در پروسه طراحی و تولید این استخر بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل طرح چرم استفاده کرده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و می توانید محصول را با آسودگی خاطر در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده راه اندازی کنید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر بادی گرد کودک بست وی Bestway 51121 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را تکمیل کرده و یا به صورت حضوری به نمایندگی ایران اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
ظرفیت 400 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه وینیل
طرح رویه وینیل طرح دار
جنس کف وینیل ضخیم
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
 پرتابل
 وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...