استخر بادی گرد بزرگسال INTEX 57190

INTEX 57190

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
3,450,000
3,090,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد بزرگسال INTEX 57190 از سری استخرهای بادی جذابی به شمار می رود که از نظر امکانات و ویژگی ها ، شما به هیچ عنوان نمی توانید آن را با محصولات ساده موجود در بازار مقایسه کنید. طراحی شکل گرفته در این محصول به گونه ای است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا به بهترین شکل ممکن در یک فضای نرم و راحت بتوانید بر روی این محصول قرار گرفته و از خصوصیات خوبی که این استخر بادی در اختیار شما قرار داده است استفاده کنید. دیگر مسئله ای که باید به آن اشاره کنیم بحث وجود تکیه گاه و نشیمنگاه بادی بر روی این محصول است که در واقع باعث شده تا افراد بزرگسال بتوانند به راحتی بر روی این ناحیه نشسته و تکیه داده و در کنار فرزندان خود به بازی و تفریح بپردازند. هم چنین وجود جالیوانی و محفظه نگهدارنده بطری بر روی این محصول نیز از دیگر خصوصیات جذاب این کالا به شمار می رود که قطعا برای افراد بزرگسال یک مزیت مهم و اساسی خواهد بود.

استخر بادی گرد بزرگسال INTEX 57190

به جز این موارد شما می توانید مشاهده کنید که استخر بادی گرد بزرگسال INTEX 57190 از نظر جنس بدنه و کیفیت نیز یک محصول بادوام است. در واقع بدنه ای از نوع PVC طرح چرم نیز باعث شده تا با خیالی راحت و آسوده بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این کالا بزنید. به جز این مسائل شما این مزیت را هم در اختیار دارید که به ساده ترین شکل ممکن این محصول را به وسیله تهیه مجزای یک عدد پمپ باد در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از این محصول در هر فضا و مکانی استفاده کنید. با توجه به این توضیحات و هم چنین ابعاد عالی و ایده آلی که این استخر بادی بزرگسال دارد ، شما امکان خرید این استخر را هم اکنون با قیمت ارزان از سایتفروشگاه اینتکس ایران دارا می باشید.

خرید استخر بادی گرد بزرگسال اینتکس ارزان

 نوعخانوادگی
ظرقیت آب640 لیتر
طول224 سانتی متر
عرض216 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس رویهPVC بی رنگ
ظاهر رویهساده لایه ای
کف بادشو-
پمپ-
 نوع پمپ-
رده سنیکودک و بزرگسال
سایر ویژگی هاطراحی گرد با صندلی و تکیه گاه سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 7 کیلوگرم
دارای دو جای لیوان و بطری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...