استخر بادی کوچک میکی موس مدل 91018

91018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
670,000 تومان

استخر بادی کوچک میکی موس مدل 91018 از سری استخرهایی با سایز بسیار کوچک می باشد که قطعا برای افراد نوزاد و کمتر از سه سال قابل استفاده خواهد بود. اگر با دقت به ظاهر اصلی این محصول توجه کنید می توانید مشاهده نمایید که بدنه اصلی این محصول به صورت گرد طراحی و ارائه شده است که این گرد بودن محصول باعث شده تا فضای داخلی این استخر برای کودک شما به صورت کامل قابل استفاده باشد. علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که این استخر می تواند به ساده ترین شکل ممکن باد شده و آن را در اختیار فرزند خود قرار دهید. هم چنین پس از باد کردن این کالا ، امکان استفاده از ان به عنوان یک استخر توپ بادی هم برای شما عزیزان فراهم می باشد که قطعا نکته ای مهم و حیاتی به شمار خواهد رفت.

خرید استخر بادی کوچک میکی موس مدل 91018

استخر بادی کوچک میکی موس مدل 91018 دارای یک عدد دریچه تخلیه آب هم می باشد که در صورت نیاز برای تخلیه کردن آب استخر می توانید از این بخش هم استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن اقدام به تخلیه کامل آب استخر نمایید. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول بحث ظرفیت آب آن است که تنها با 38 لیتر آب می توانید فضای داخلی این استخر را تا حد استاندارد پر کرده و از آن استفاده کنید. این محصول هیچ گونه خطری برای کودک شما نخواهد داشت و بدون نگرانی می توانید از این محصول زیبا و دیدنی استفاده کرده و لذت ببرید. تمامی این ویژگی ها در کنار ضخامت بدنه و همین طور دیگر مشخصات این محصول که در جدول سایز و مشخصات این استخر بادی نوشته شده است را می توانید با خیال راحت مطالعه کرده و در انتها با بهترین قیمت ممکن این استخر بادی کوچک را از نمایندگی اینتکس ایران تهیه کنید.

قیمت استخر بادی کوچک میکی موس

نوع گرد
 قطر 70 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 ظرفیت 38 لیتر
 وزن 0.5 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنین کودکان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...