استخر بادی کوچک قرمز بست وی Bestway 51024

Bestway 51024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
440,000 تومان

استخر بادی کوچک قرمز بست وی Bestway 51024 یکی از استخرهای بادی کودکی به شمار می رود که به دلیل بهره مندی از قطر یک متر می توان آن را در هر فضا و مکانی به سادگی استفاده کرد. ساختار این محصول به گونه ای است که شما می توانید یک دایره سه حلقه را مشاهده نمایید که به صورت یکسان و با بهره گیری از طراحی مشابه قابل رویت بوده و همین سادگی در طراحی نیز باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت آن را برای فرزند خود خریداری کنید. علاوه بر این ها این سه حلقه دارای ابعاد یکسانی بوده و باعث شده تا افرادی که فضای زیادی را در اختیار ندارند بتوانند با خیالی راحت از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بادی رنگ یکدست قرمز رنگ این محصول می باشد که به جز رنگ قرمز هیچ رنگ دیگری بر روی این استخر بادی دیده نمی شود.

استخر بادی کوچک قرمز بست وی Bestway 51024 | اینتکس ایران

به جز این موارد که عنوان کردیم ، استخر بادی کوچک قرمز بست وی Bestway 51024 دارای یک سری نقوش و خطوط بر روی محصول می باشد که سبب شده تا ظاهر این محصول از سادگی خارج شود و جلوه ای فوق العاده را در اختیار داشته باشید. بخش کف این استخر بادی هم ظاهری ساده دارد که کودکان با خیالی راحت می توانند از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. از این استخر می توانید به عنوان یک استخر توپ هم استفاده نمایید. جهت راه اندازی این محصول هم شما نیاز به یک عدد پمپ باد دارید که باید به صورت مجزا خرید آن را ثبت کنید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی کوچک قرمز بست وی مدل Bestway 51024 | اینتکس ایران

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 80 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...