استخر بادی کوچک سبز بست وی Bestway 51024

Bestway 51024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

استخر بادی کوچک سبز بست وی Bestway 51024 از سری استخرهای بادی جدید و جذابی است که شرکت بست وی سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن و با یک طراحی ساده و در عین حال زیبا آن را روانه بازار کند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که نوع طراحی صورت گرفته در این محصول به صورت گرد می باشد و این گرد بودن استخر بادی سبب شده تا به بهترین شکل ممکن کودک بتواند از تمامی فضای داخلی این استخر به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرد. هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که بدنه اصلی این استخر بادی دارای یک سری طرح ساده ولی جذاب است که سبب شده تا ظاهر اصلی این محصول از یکنواختی و در عین حال سادگی خارج شده و یک جلوه جذاب را در واقع در اختیار داشته باشید. مسئله دیگر در رابطه با این محصول بحث ساختار سه حلقه این محصول است که در واقع سه حلقه روی هم قرار گرفته شده بدنه اصلی این کالا را تشکیل داده است.

استخر بادی کوچک سبز بست وی Bestway 51024 | اینتکس ایران

به جز این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که هر یک از لایه های استخر بادی کوچک سبز بست وی Bestway 51024 به صورت مجزا باد می شود که شما نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد تهیه کرده و به صورت جداگانه اقدام به باد کردن هر یک از لایه های این استخر بادی کنید. برای تخلیه این محصول هم باید دریچه های باد را باز نموده و با وارد کردن مقداری فشار به بدنه اصلی این محصول اقدام به تخلیه کامل باد داخلی این محصول نمایید. ابعاد کوچک و در عین حال ایده آلی که این استخر دارد باعث شده تا بتوانید از این محصول به عنوان یک استخر توپ هم بهره برده و به راحتی از آن در هر فضایی استفاده کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 80 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...