استخر بادی کودک لوبیایی مدل 54117

bestway 54117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان

استخر بادی کودک لوبیایی مدل 54117 یکی دیگر از سری تولیدات جذابی است که کمپانی بست وی سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن آن را تولید و ارائه کند تا مشتریان با اطمینان خاطر بتوانند دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که ساختار این محصول همان طور که از نامش پیداست به صورت لوبیایی طراحی و ارائه شده است که این ساختار باعث شده تا مشتریان یک محصول خاص را در اختیار داشته باشند. هم چنین رنگ آبی یکدستی که این محصول دارد از دیگر خصوصیات خوبی است که باعث جذابیت ظاهری این محصول شده و قطعا برای تمام سنین با توجه به سادگی بدنه قابل استفاده خواهد بود. بدنه دو لایه این محصول نیز به گونه ای شکل گرفته است که به سادگی آسیب نخواهد دید. در عین حال ارتفاع این استخر بادی نیز 46 سانتی متر می باشد که ارتفاع مناسبی در میان گزینه های مختلف استخر بادی به شمار خواهد رفت و حتی افراد بزرگسال هم می توانند برای تفریحات آبی از آن استفاده کنند.

خرید استخر بادی کودک لوبیایی بست وی

از دیگر ویژگی های خوبی که استخر بادی کودک لوبیایی مدل 54117 داراست بحث امکان استفاده به عنوان یک استخر توپ است. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که با پر کردن این محصول به وسیله توپ های بادی کوچک ، فضای داخلی این محصول را به بهترین شکل ممکن پر کرده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره کنیم که این استخر بادی به راحتی قابلیت باد کردن و راه اندازی را داراست به این صورت که شما نیاز خواهید داشت تا یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه کرده و سپس استخر خود را در بازه زمانی کوتاهی راه اندازی کنید. تمامی این موارد نشان از جذابیت ، کارایی زیاد و کیفیت بالای این استخر بادی دارد که با بهترین قیمت از فروشگاه اینتکس در تهران می توانید آن را خریداری نمایید.

 نوعخانگی
ظرفيت 544 ليتر
طول 262 سانتی متر
عرض 157 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات
جنس کف PVC دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 3.5 کيلوگرم
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...