استخر بادی کودک قطر 86 سانت intex 58924

intex 58924

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
415,000 تومان

استخر بادی کودک قطر 86 سانت intex 58924 یکی از استخرهای بورسی و رایج در بازار می باشد که می تواند یک پیشنهاد خوب برای افرادی به شمار رود که به دنبال خرید یک استخر بادی کوچک با کف بادی هستند می باشد. این استخر بادی همان طور که در داخل تصاویر نیز قابل رویت می باشد دارای سه حلقه روی هم قرار گرفته شده می باشد که هر یک از این حلقه های گرد یک رنگ متفاوت داشته و شما می توانید سه رنگ صورتی ، زرد و سبز را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید که ویژگی جذاب ظاهری این محصول نیز به شمار خواهد رفت. هم چنین بخش کف این استخر هم همان طور که اشاره کردیم به صورت بادی شکل گرفته است که فوق العاده نرم و راحت بوده و باعث شده تا کودکان در یک فضای ایده آل بتوانند به بازی و تفریح بپردازند.

استخر بادی کودک قطر 86 سانت intex 58924 | اینتکس ایران

نکته مهم دیگر در رابطه با استخر بادی کودک قطر 86 سانت intex 58924 نیز قطر کمتر از یک متر این محصول می باشد به این صورت که شما فضای زیادی را برای راه اندازی این محصول نیاز نخواهید داشت و در یک فضای کمتر ازیک متر امکان راه اندازی و استفاده از این محصول برای شما فراهم خواهد بود. نکته مهم دیگری که باید اشاره داشته باشیم بحث شیوه راه اندازی و باد کردن این محصول است. شما نیاز دارید که به وسیله یک عدد پمپ باد دستی که به صورت مجزا آن را تهیه می کنید ، به بهترین شکل ممکن هر یک از لایه های این محصول را باد کرده و اقدام به راه اندازی کامل این محصول نمایید. تمامی این ویژگی ها با در اختیار داشتن بدنه ضخیمی که این محصول دارد باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت از این استخر بادی استفاده کرده و خرید آن را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی کودک قطر 86 سانت مدل intex 58924 | اینتکس ایران

 نوع خانگی
 قطر 86 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 48 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 سنین مورد استفاده زیر 3 سال 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 800 گرم
 دارای ارتفاع مناسب
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...