استخر بادی کودک طرح وال intex 59409

intex 59409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34%
150,000
100,000 تومان

استخر بادی کودک طرح وال intex 59409 یکی از استخرهای بادی جذاب و دیدنی شرکت اینتکس می باشد که در کوچک ترین حالت ممکن طراحی گردیده و قطعا ایده آل برای کودکان کمتر از سه سال می باشد. بدنه اصلی این محصول به گونه ای طراحی گردیده است که شما می توانید یک ساختار دو حلقه را بر روی هم مشاهده فرمایید و این دو حلقه بودن محصول باعث شده تا شما یک استخر فوق العاده با کیفیت و ایده آل را در اختیار داشته باشید. کودک شما در یک فضای ایده آل می تواند درون این استخر قرار بگیرد و از این استخر شما می توانید به عنوان یک استخر توپ هم استفاده نمایید و با پر کردن این محصول با استفاده از توپ های بادی بتوانید به بهترین شکل ممکن محیط بازی کودک را فراهم کنید.

استخر بادی کودک طرح وال intex 59409 | اینتکس ایران

دیگر مسئله ای که باید به آن اشاره داشته باشیم بحث طرح و رنگ بندی استخر بادی کودک طرح وال intex 59409 می باشد که نقطه قوت ظاهری این محصول هم به شمار می رود. در واقع این استخر بادی دارای لایه های سبز رنگ می باشد و این سبز بودن بدنه اصلی این محصول یکی از ویژگی های فوق العاده این استخر بادی به شمار خواهد رفت. هم چنین بخش کف این محصول نیز با بهره گیری از طرح وال و به صورت کودکانه طراحی و ارائه شده است که باز هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول می توان آن را نامگذاری کرد. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران برای شما فراهم خواهد بود.

 نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 ظرفیت 15 لیتر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 کف بادیندارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ابعاد بسته بندی: 1 * 25 * 25 سانتی متر
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...