استخر بادی کودک طرح ماهی intex 59431

intex 59431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
395,000 تومان

استخر بادی کودک طرح ماهی intex 59431 یک محصول و استخر بادی زیبا و در عین حال ساده می باشد که ظاهری ایده آل را هم از خود به جای گذاشته است. شما می توانید مشاهده کنید که ساختار اصلی این استخر بادی به صورت گرد شکل گرفته است و این گرد بودن محصول باعث شده تا شما بتوانید چندین کودک را به صورت ایده آل در داخل این استخر بادی قرار داده تا به بازی و تفریح بپردازند. در همین رابطه باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که ساختار اصلی بدنه این محصولات به صورت سه حلقه می باشد که این سه حلقه نیز به صورت یک اندازه و روی هم قرار گرفته شده طراحی شده است. ظاهر این محصول نیز با بهره گیری از طرح انواع ماهی های رنگی ساخته شده است که قطعا ظاهر جذابی بوده و برای کودکان نیز نکته ای مهم و در عین حال زیبا و چشم نواز خواهد بود.

استخر بادی کودک طرح ماهی intex 59431 | اینتکس ایران

به جز این مباحث باید اشاره داشته باشیم که استخر بادی کودک طرح ماهی intex 59431 دارای کف ساده آبی رنگ بوده و ارتفاع 28 سانتی متری را هم دارا می باشد که قطعا برای کودکان یک ارتفاع مناسب به شمار می رود. به جز این موارد باید اشاره کنیم که این محصول به راحتی با استفاده از یک عدد پمپ باد به صورت مجزا راه اندازی می شود. باکس این محصول هم بسیار سبک وزن بوده و به راحتی امکان حمل و نقل این محصول برای شما فراهم می باشد. با در نظر گرفتن این موارد شما اگر قصد خرید یک استخر بادی ارزان قیمت و در عین حال کوچک و زیبا را دارید می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس ایران خرید این محصول را با کمترین قیمت به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی کودک طرح ماهی | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
ظرفیت 248 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...