استخر بادی کودک طرح ماشین ها intex 57478

intex 57478

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ماشین ها intex 57478 جزو استخرهای بادی کودکی می باشد که شرکت اینتکس سعی کرده تا با بهره گیری از طرح انیمیشن های محبوب هالیوودی این محصول را تولید و عرضه کند. همان طور که بر روی بدنه اصلی این استخر بادی می توانید مشاهده کنید ، ظاهر اصلی این استخر با بهره گیری از انیمیشن ماشین ها و یا به عبارت دیگر CARS طراحی و تولید شده که بر روی آن شخصیت های محبوب این انیمیشن نقش بسته است که قطعا ظاهر زیبای این محصول را نشان می دهد. دیگر ویژگی مهمی که باید به آن اشاره کنیم رنگ دیگر بخش های این محصول می باشد. شما می توانید لبه بالایی قرمز رنگ این محصول و بخش های داخلی سفید رنگ این استخر را هم مشاهده کنید که جزو دیگر خصوصیات مهم طراحی این استخر بادی به شمار می رود. به جز این مباحث ساختاری دو لایه و به عبارت دیگر دو بخشی این محصول هم از دیگر ویژگی های ظاهری این محصول به شمار می رود به این صورت که شما دو بخش روی هم قرار گرفته را می توانید در طراحی این محصول به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید.

استخر بادی کودک طرح ماشین ها intex 57478 | اینتکس ایران

از بحث طراحی استخر بادی کودک طرح ماشین ها intex 57478 که عبور کنیم ، بحث مهم دیگر در رابطه با این استخر بادی کیفیت و جنس بدنه این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی از جنس بدنه وینیل و یا به عبارت دیگر PVC طراحی و عرضه شده است که بسیار ضخیم بوده و با خیالی راحت و آسوده می توانید از این محصول با کیفیت استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین از نظر ابعاد و اندازه نیز این استخر به گونه ای شکل گرفته است که چندین کودک به صورت همزمان می توانند به بازی و تفریح پرداخته و از این محصول لذت ببرند. با توجه به این توضیحات و با مشاهده جدول مشخصات این محصول ، شما با خیالی راحت می توانید خرید استخر بادی طرح ماشین ها را از فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی کودک طرح ماشین ها | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 262 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت  770 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.33 میلی متر
 جنس کف وینیل 
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 دارای طرح انیمیشن ماشین ها
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

حامد ریاحی

پسرم عاشقش شد برای باد کردنش پمپ دستی اینتکس جدا گرفتیم یه کم طول کشید چون خیلی بزرگه ولی با توجه به مدل دریچه بادش بدون این پمپ چالش و دردسر ممکن بود داشته باشیم. البته من این استخر با دو دلی خریدم چون جز مواردی بود که کامنتی براش ثبت نشده بود واقعا هیچ چی اندازه نظر کسی که از استخر بادی کرده نمیتونه ادمو راهنمایی کنه بخاطر همین نظرمو ثبت کردم😉

373 روز پیش ارسال پاسخ