استخر بادی کودک طرح لاکپشت intex 59409

intex 59409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34%
150,000
100,000 تومان

استخر بادی کودک طرح لاکپشت intex 59409 استخر بادی کوچک و خاصی می باشد که در یک باکس بسته بندی بسیار کوچک ارائه شده و از نظر ابعاد نیز می توان این محصول را یکی از کوچک ترین و در عین حال زیباترین استخرهای بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس نامگذاری کرد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی دارای کف ساده می باشد که در این بخش نیز شما می توانید طرح لاکپشت را در زیر آب مشاهده کنید که یکی از خصوصیات ظاهری خوب این استخر بادی به شمار می رود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای لبه های زرد رنگ نیز می باشد که به صورت دو لایه و دو حلقه روی هم قرار گرفته شده طراحی و ارائه شده است که از دیگر ویژگی های خوب این استخر بادی از نظر طراحی به شمار خواهد رفت.

استخر بادی کودک طرح لاکپشت intex 59409 | اینتکس ایران

استخر بادی کودک طرح لاکپشت intex 59409 علاوه بر این ها از نظر جنس و کیفیت نیز از خود کیفیت بالایی را به جا گذاشته است به این صورت که شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول از جنس بدنه وینیل و یا به عبارت دیگر PVC شکل گرفته و ضخامت بالایی را هم از خود به جای گذاشته است که نقطه قوت این کالا به شمار می رود. هم چنین راه اندازی این استخر بادی نیز با توجه به کوچک بودن ابعاد این محصول به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود و شما با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد می توانید در یک بازه زمانی کوتاه اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول نمایید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت نمایندگی اینتکس ایران با قیمت ایده آل برای شما فراهم خواهد بود.

 نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 ظرفیت 15 لیتر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 کف بادیندارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ابعاد بسته بندی: 1 * 25 * 25 سانتی متر
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...