استخر بادی کودک طرح قارچ intex 57407

intex 57407

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

استخر بادی کودک طرح قارچ intex 57407 محصولی است که بیشتر به دلیل ظاهری که دارد مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. ظاهری که این محصول دارد با بهره گیری از طرح قارچ شکل گرفته است که قطعا برای کودکان و خردسالان بسیار محبوب بوده و باعث می شود تا روحیه آن ها بسیار افزایش یابد. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این محصول ساختاری سه ستونه دارد که در واقع در بخش های کناری این کالا می توانید این ستون ها را مشاهده کنید. به جز این موارد شما این مزیت را هم می توانید مشاهده کنید که بخش بالایی این استخر ساختاری دارد که از آن به عنوان یک سایبان نام برده می شود و همین ویژگی مزیت مهم ظاهری و طراحی این کالا نیز به شمار می رود. رنگ های شاد استفاده شده در این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود به این صورت که رنگ زرد ، قرمز و آبی را می توانید به زیبایی هر چه تمام تر بر روی این کالا مشاهده کنید.

استخر بادی کودک طرح قارچ intex 57407 | اینتکس ایران

دیگر خصوصیت مهمی که استخر بادی کودک طرح قارچ intex 57407 داراست بحث وجود اسباب بازی های بادی می باشد به این صورت که در کناره های این محصول سه عدد قارچ با قابلیت جداسازی دیده می شود که کودک می تواند با هر یک از این موارد هم به بازی و تفریح پرداخته و لذت ببرد. هم چنین باید اشاره کنیم که نحوه راه اندازی این استخر بادی کودک هم به سادگی انجام می شود به این صورت که شما باید یک عدد پمپ باد دستی ، برقی و یا موارد دیگر را تهیه و خریداری کرده و بتوانید از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی این کالا کنید. با توجه به این خصوصیات و هم چنین جنس و کیفیت خوبی که این کالا دارد شما این مزیت را در اختیار دارید که از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران خرید و سفارش استخر بادی کودک قارچی را با خیالی راحت به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی کودک طرح قارچ | اینتکس ایران

نوعخانگی
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 89 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای سایه بان طرح قارچ
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...