استخر بادی کودک طرح دایناسور intex 57106

intex 57106 Dinosaur

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان

استخر بادی کودک طرح دایناسور intex 57106 استخری ایده آل برای راه اندازی و قراردادن در داخل منزل می باشد که با توجه به ابعاد و اندازه هایی که دارد شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این محصول را در هر فضایی راه اندازی و استفاده کنید. قطر این استخر تنها 61 سانتی متر می باشد که می توان گفت کوچک ترین استخری است که شرکت اینتکس آن را تولید و عرضه نموده و همین عامل باعث شده تا این محصول برای کودکان زیر سه سال مناسب باشد. هم چنین نکته مثبتی که این استخر داراست بحث وجود کف بادی می باشد به این صورت که فضای کف این استخر از داخل دارای یک عدد دریچه باد مجزا بوده و به راحتی به وسیله یک پمپ باد می توانید این ناحیه را هم باد کرده و از آن در نرم ترین و راحت ترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید.

استخر بادی کودک طرح دایناسور intex 57106

هم چنین از نظر نوع ساختاری نیز استخر بادی کودک طرح دایناسور intex 57106 از جنس وینیل و یا همان PVC شکل گرفته است که در میان گزینه های مختلف استخر بادی ، این محصول هم دقیقا با همان جنس و کیفیت ارائه شده است. علاوه بر این ها برای راه اندازی این محصول همان طور که اشاره شد شما نیاز به یک پمپ باد خواهید داشت تا بتوانید در بازه زمانی کوتاهی این استخر بادی را باد کنید. برای مراقبت از این استخر هم نیاز است که هر گونه جسم نوک تیز را از کنار این محصول دور نموده و به بهترین شکل ممکن بتوانید آن را در اختیار فرزند خود قرار دهید. امکان استفاده از این استخر به عنوان یک استخر توپ هم برای شما عزیزان فراهم خواهد بود. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش استخر بادی کودک با کمترین قیمت ممکن از سایت اینتکس ایران برای شما فراهم است.

خرید استخر بادی کودک طرح دایناسور مدل 57106

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 33 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 400 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...