استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی intex 48672

intex 48672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان

استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی intex 48672 هم از سری استخرهایی است که قطعا می تواند یک محصول مهیج برای کودکان به شمار رود. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی دارای یک طراحی خلاقانه می باشد به این صورت که شما می توانید فضای یک ایستگاه بستنی فروشی را به زیباترین شکل ممکن متصور شوید. در واقع نوع طراحی این محصول با سایر استخرهای بادی متفاوت می باشد و از این محصول بیشتر برای استفاده و بازی در داخل فضای داخلی منزل استفاده می شود. این محصول این امکان را برای شما فراهم می کند که در ناحیه جلویی آن به بهترین شکل ممکن آب پر کنید تا کودک در یک فضای ایده آل مشغول بازی و تفریح شود. هم چنین این محصول دارای فضای جلویی خلاقانه ای است که شما می توانید فضا برای نگهداری سه عدد اسباب بازی با طرح بستنی را به زیباترین شکل ممکن مشاهده کنید.

استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی intex 48672 | اینتکس ایران

مزیت مهم دیگری که استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی intex 48672 داراست بحث وجود همین سه اسباب بازی شبیه به بستنی است که قطعا برای کودکان جالب و جذاب بوده و به بهترین شکل ممکن می توانند دست به استفاده از این اسباب بازی ها بزنند. بدنه این استخر نیز با کیفیت عالی و ضخیم شکل گرفته است که این عامل باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت اقدام به تهیه این محصول کرده و نگران افت کیفیت و یا آسیب دیدن این محصول به سادگی نباشید. هم چنین وجود دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات در کنار این محصول هم از دیگر مزایای این کالا به شمار می رود. با در نظر گرفتن این موارد امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی کودک طرح ایستگاه بستنی مدل intex 48672 | اینتکس ایران

نوعخانگی
ظرفيت 60 لیتر
طول 127 سانتی متر
عرض  102 سانتی متر
ارتفاع 99 سانتی متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ -
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی: 7.4 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
 مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...