استخر بادی کودک طرح اقیانوس Bestway 51029

Bestway 51029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
695,000 تومان

استخر بادی کودک طرح اقیانوس Bestway 51029 جزو استخرهای بادی جذابی است که شرکت بست وی امسال این محصول فوق العاده را تولید و عرضه کرده است. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی دارای یک ساختار گرد و زیباست که به صورت سه لایه طراحی و عرضه شده و این سه لایه به صورت طرح دار و با بهره گیری از طرح ماهی ها و حیوانات زیر دریا شکل گرفته که مزیت مهم ظاهری این محصول نیز به شمار می رود. به جز این مورد باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که این استخر بادی دارای بدنه ای شفاف است که این شفاف بودن بدنه باعث شده تا افراد بتوانند فضای داخلی این استخر را هم مشاهده کرده و یک جلوه دیدنی و مهیج را در اختیار داشته باشند.

استخر بادی کودک طرح اقیانوس Bestway 51029

به جز موارد ظاهری این محصول باید به چند نکته دیگر هم اشاره کنیم. جنس بدنه این محصول یکی از نکات مهمی است که باید اشاره داشته باشیم. استخر بادی کودک طرح اقیانوس Bestway 51029 از بدنه ای با نوع PVC شکل گرفته و کیفیت بسیار ضخیم و ایده آلی دارد که نقطه قوت این محصول هم به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها وزن کم و راحتی در حمل و جا به جایی این محصول هم یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با این استخر بادی به شمار می رود. ابعاد بزرگ و مناسبی هم که این استخر داراست سبب شده تا فضای داخلی این استخر قابل استفاده برای چند نفر به صورت همزمان باشد که این عامل هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این استخر بادی به حساب می آید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید استخر بادی کودک طرح اقیانوس

 نوع خانگی
 قطر 196 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 وزن 5 کیلوگرم
 ظرفیت 400 لیتر
 جنس رویه PVC شفاف رنگی
 جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه ساده
 پمپندارد
نوع پمپ -
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...