استخر بادی کودک سه بعدی bestway 54177

bestway 54177

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان

استخر بادی کودک سه بعدی bestway 54177 یک محصول خاص است که در دسته بندی استخرهای بادی قطعا می توان آن را جزو محصولات منحصر به فرد و ناب قرار داد که شاید نمونه دیگری شبیه به این محصولات یافت نشود. با توجه به این مقدمه باید اشاره کنیم که این استخر بادی طراحی مستطیلی شکل دارد و این عامل باعث شده تا فضای داخلی این استخر به صورت کامل قابل استفاده توسط کودکان باشد. فضای داخلی این محصول نیز طراحی فوق العاده زیبایی دارد به این صورت که شما می توانید تصاویر حیوانات مختلف کف آب را در این محصول مشاهده کنید که قطعا این طراحی به صورت سه بعدی شکل گرفته و دلیل نامگذاری این استخر هم همین مورد می باشد. این سه بعدی بودن محصول زمانی خود را بیشتر نمایان می کند که کودک به زیر آب رفته و در آن زمان به این تصاویر نقش بسته شده در داخل این استخر نگاه کند.

استخر بادی کودک سه بعدی bestway 54177 | اینتکس ایران

خصوصیت خوب دیگری که استخر بادی کودک سه بعدی bestway 54177 ارائه داده است وجود یک عدد عینک شنا می باشد که با در اختیار داشتن این عینک قطعا کودک می تواند با خیالی راحت به زیر آب رفته و به شنا بپردازد. مسئله مهم دیگری که باید به آن هم اشاره کنیم بحث وجود چندین لنز رنگی می باشد که فضای زیبا و جذابی را برای کودکان خلق خواهد کرد. به جز این موارد بخش بیرونی این محصول فضایی ساده را ارائه کرده است به این صورت که بدون هیچ گونه طراحی خاصی شما می توانید مشاهده کنید که این کالا به صورت یکدست آبی رنگ ارائه شده و لبه بالایی این استخر بادی نیز با رنگ سفید طراحی و ارائه شده است که این سادگی در کنار طرح دار بودن بخش های داخلی این محصول فضایی فوق العاده را به ارمغان آورده است. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این استخر بادی سه بعدی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم می باشد.

خرید استخر بادی کودک سه بعدی | اینتکس ایران

نوعخانگی
ظرفیت 778 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ ---
شرکت سازنده بست وی
ساک حمل ---
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
ساختار دو طبقه ای
دارای کف بادی
مناسب سنین کودک و نوجوانان
بدنه ضخیم و مقاوم در برابر سایش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...